2013. május 25., szombat

6.fejezet

Seb kifizette a számlát és már indultunk is vissza a hotelhez, ahol megszálltam. Nem tudtam meggyőzni arról, hogy ne kísérjen vissza a hotelig. Út közben elkezdett esni az eső és a szél is feltámadt. Kéz a kézben sétáltunk egészen addig, míg Sebastian nem állt meg és levette a szürke Red Bullos melegítőfelsejét. A hátamra terítette és a sapiját is a fejemre tette.
-Kötelességemnek  érzem, hogy vigyázzak rád, ha már a szüleid nincsenek veled. Nem venném jó számon, ha megfáznál.-lovagiaskodott.
-Köszönöm. -totálisan elpirultam, ma már nem is tudom, hogy hanyadjára. Szorosan átölelte a derekam. Őszintén szólva jól esett a közelsége és a testének a melege. Egy átjárónál megálltunk, hiszen pirosat mutatott a jelzőlámpa. Szorosan megölelt, én pedig a fejem a mellkasára fektettem. Hallottam ahogy a szíve ver. Olyan volt nekem a szíve dallama, akárcsak egy csecsemőnek az altatódal. Aztán szembe néztem vele. Pillanatok múlva éreztem, hogy az ajkaink közelednek…Megcsókoltuk volna egymást ,ha nem veszem észre, hogy a jelzőlámpa zöldre váltott. Csendben indultunk el. Pár lépéssel kéősbb  sajnos történt egy kis baleset…Eltört a cipőm sarka. Nem bírtam ezt szó nélkül hagyni és magyarul káromkodtam egy jót. Seb csak meglepetten állt előttem. Nyilván nem értette amit mondtam. De talán jobb is így. A következő pillanatban azonban nem éreztem talajt a lábam alatt. Sebastian könnyen emelt a karjaiba.
-Sebastian azonnal tegyél le!-tiltakozásul a hátát veregettem.- Hülyét akarsz csinálni belőlem az emberek szeme láttára?-tettem hozzá dühödve.
-Te csinálsz magadból hülyét, mert ordítozol! -gúnyosan felnevetett.
Teljesen igaza volt. Megnyugodtam és kényelmesen eltűrtem hogy cipel.
-Nem vagyok nehéz?-pillantottam Rá boci szemekkel.
-Nem.-a hangja tele volt lágysággal. Talán ezzel fogott meg a legjobban.
A karjaim összefontam a nyaka körül és elaludtam.
   Arra ébredtem fel, hogy a szobámban fekszem az ágyamon. Körülöttem ott volt Tommi, Seb és Berni. Utólag vettem észre, hogy Berni Tommi ölében ül. Kicsit meglepetten néztem rájuk. Elég jól összemelegedtek. Seb kirángatott a hotel udvarára és leültünk egy padra beszélgetni.
-Tommi nagyon boldognak tűnik. Rég láttam ilyen felszabadultnak már. Kicsit zavarban érezte magát előttünk ezért is rángattalak ki.-kezdett mesélni Seb.
-Nekem is feltűnt ez. Tudom, hogy milyenek a finnek és Tommit is megértem. Berni szintén nagyon boldog mikor Tommi közelében van. Jót tesz neki a finn közelsége.
-Ti olyanok vagytok, mintha testvérek lennétek. Nincs igazam?-tapintott az igazságra Seb.
-De igen – adtam neki igazat, majd mesélni kezdtem arról, hogy Berni és én elválunk lassan. Tommi és Berni is kijöttek az udvarra és el is búcsúztak egymástól. Majd Tommi odajött hozzánk:
-Seb, ideje lenne indulnunk. A recepción megvárlak..
-Mennem kell sajnos.-szomorodott el a német.- Nagyon jól éreztem magam veled. Szeretnék még találkozni a hétvégén veled, ha ez lehetséges.-fordúlt felém mosolyogva
  Én nem mondtam semmit sem, csak feláltam és szó nélkül ott hagytam. Sírva rohantam fel a szobába. Azon agyaltam végig, hogy mi ütött belém, míért kellett ezt tennem. A választ a kérdésemre azonban nem tudtam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése