2013. május 28., kedd

61.fejezet

Holnap elérkezik a nagy nap, mikor Melanie és Thomas örök hűséget fogadva összekötik életüket Isten szent színe előtt. Kimondják egymásnak a boldogító igent, s attól a perctől kezdve már senki nem kételkedhet a közöttük dúló, mindent elsöprő szerelemben. Heike és Norbert a holnapi napon a legeslegboldogabb és legbüszkébb szülőkké vállnak. Minden okuk megvan erre, hiszen a legkisebb lányuk is elkel, plusz a lány a szíve alatt hordja a család első unokáját.
  Ma reggel érkeztünk meg Heppenheimba. Mel nem győzködte mondani, hogy mennyire örül annak, hogy itt vagyok a közelébe. Szerinte nyugalom árad belőlem s ezáltal elhiszi, hogy holnap minden simán fog lezajlani. Érezni lehetett, hogy most bizony kétoldali támogatásra van szüksége. Mint minden menyasszony, ő is lámpalázban ég, ezt nem tudja titkolni. Egész nap fel-alá járkált a házban, a telefont egy percre sem tette le a kezéből. A szemében még mindig felfedeztem egy kis bizonytalanságot, mely ezúttal már egy  új tényezővel keveredett: hitetlenséggel. Akárhányszor szóba került a templomi szertartás, ő visszakérdezett: “ Valóban férjhez megyek holnap?”.  Ilyenkor Stephanie belecsípett karjába, hogy fogja fel, igen, ez a valóság. Valóban olyannak tűnik mindez, mint egy leányálom. Valljuk be őszintén, kevés nő van ezen a világon, aki kicsi korában nem álmodozott hófehér hercegnőruháról és fehér lovon érkező szőke hercegről. Nos, Thomas nem szőke és mégcsak lóháton sem fog járni holnap, de abban biztosak lehetünk, hogy Melanie igazi királynőként fogja érezni magát a vőlegénye mellett.
   Ahogy közeledtünk az estéhez, a lány egyre idegesebb lett. Várta Thomas hívását, aki feltehetőleg biztosítani fogja Mel-t aról, hogy minden elkészült. A minden alatt értem a templom feldíszítését, a rendelt ételek elkészültét és annak kiszállítását a holnapi összejövetelhez kibérelt vendéglőbe. Azt hiszem megérthetjük a legkisebb lány aggodalmát. Egész életében erre a pár órácskára készült. Templomi esküvőre életünkben csak egyszer kerül sor, így természetes, hogy minden szervezettséget, tökéletességet kíván maga után. Folyamatosan figyelmeztetni kellett arra, hogy kerülje a túlzott idegeskedést a baba miatt. Mindnyájan tudtuk körülötte, hogy holnap délelőtt minden tökéletes lesz.Vacsora előtt megérkezett a várva várt hívás. Minden elkészült. A férfi a menyasszonya felé intézett egy nagyon fontos mondatot: “ Holnap reggel 10-or várlak az oltárnál. Szeretlek.”
   Mindenki korán aludni tért. Hosszú és eseménydús augusztus 10 elé nézünk, tehát erőt kell gyűjtenünk. A TVben ment a sporthíradó, ami azonban nem kötötte le egyikünk figyelmét sem. Ehelyett sokkal izgalmasabb dolgot csináltunk: szerelmesen csókolóztunk, Párom keze a takaró alatt bejárta testem összes porcikáját. Kellemes pillanatainkak halk kopogás vetett véget. Elszakadtunk egymástól és úgy tettünk, mintha valóban érdekelne minket a sporthíradó.
-Szabad.-morgott Seb mellőlem.
-Csak én vagyok.- dugta be fejét Mel félénken.- Reni, nem lenne kedved átjönni a szobámba egy kicsit? Nem tudok aludni és olyan jól esne beszélgetni valakivel.
-Egy perc és megyek.-válaszoltam. Seb felsóhajtott.- Naaaa, ne duzzogj már.- fordítottam magamhoz arcát és lágy csókot leheltem szájára. –Nem leszek sokáig távol, ígérem.
-Szavadon foglak. Fél órát kapsz. Aztán pedig kárpótolnod kell, amiért magamra hagysz ezekkel az unalmas műsorokkal.- ejtett meg egy kaján vigyort.
-Imádom, mikor ilyen kis pimasz vagy. –kapott egy utolsó puszit még és kibújtam mellőle.
   Átmentem Melhez. Hosszú utat nem kellett megtennem, ugyanis a szobája szomszédos volt a Sebastianéval. Lámpafény világította meg a szobát, ő pedig az ágyon ülve csokis kekszet majszolt. Az éjjeliszekrényen pedig ott díszelgett egy kancsó bodzalé.
-Látom jól felszerelkeztél.-böktem mosolyogva az édességre.
-Ja igen. Mostanában minden édességet magam köré gyűjtök. Olyan vagyok, mint egy mókus. Nagyon kívánós vagyok, ez a terhesség egyik jele. A baba és én sem tudunk ellenállni a finomságoknak.- mosolygott. –És valamivel le kell vezetnem a feszültséget, mely minden egyes perc elteltével egyre inkább halmozódik bennem. Hiányzik Thomas. Anyáék azt találták ki, hogy az esküvőig nem találkozhatunk. Több, mint 48 órája nem öleltem meg és nem adhattam egy csókocskát sem neki. És ez nagy gond.- durcizott és bekapott egyet a kekszek közül.
-Mel, ez a szokás ilyenkor. Biztosan neki is hiányzol, valószínű, hogy ebben a percben rád gondol és a picire. De már csak pár órát kell kibírnotok külön, s holnap reggeltől tied lehet. Immár egy örök életen keresztül. Addig is egyél, ha az segít.- kuncogtam.
  Megmutatta nekem az eddigi összes  ultrahangos képet a babáról. Az apró pici fehér foltocska a napok, hetek elteltével egyre láthatóbbá vált. Az utolsó képen már körvonalazódott a magzat végtagjai, aprócska teste.
-Megsimogathatom?-céloztam a pocakjára. Mel magabiztosan bólintott. Óvatosan megérintettem azt a pontot, ahol szerintem a baba foglal helyet. A szívem egyből elöntötte a melegség. Mintha megéreztem volna a magzat szívének heves dobogását. Ám ez ebben a korai stádiumban még lehetetlen. Olyan jó lenne, ha nemsokára én is bejelenthetném Sebinek, a szüleimnek, az Ő családjának, hogy babánk lesz. Fantasztikus érzés lehet kismamának lenni és már alig várom, hogy a saját pocakom simogathassam. Természetesen Párom közreműködésével.
-Ti nem szeretnétek még szülők lenni?- bökte ki a kérdést Melanie. Nem számítottam arra, hogy felteszi ezt a kérdést., váratlanul hozott vissza az álmodozásból. Zavartan néztem a szőke lányra, kerestem a szavakat. Nem akartam semmi olyat mondani, amit esetleg félre élrtelmez.
-Öööö... az az igazság, hogy párszor szóba jött már az, hogy ki hány babát szeretne, de még nem tervezzük a családalapítást.- vallottam be őszintén.
-Értem. Ha megengeded elmondom, hogy nálunk sem volt betervezve a baba. Nem számítottunk az érkezésére, de egy percig sem volt kérdés az, hogy megtartjuk-e. Visszagondolva az elmúlt időszakra azt kell mondanom, hogy szebben nem is alakulhatott volna a sorsunk.
   11 óra felé mindketten egyre nagyobbakat ásítoztunk. Halkan beosontam a szobánkba. Mosolyogva könyveltem el, hogy a szöszke már aludt, kezében szorította a távkapcsolót. Óvatosan lefejtettem ujjait a tárgyról és kikapcsoltam a TVt. Azzal a gondolattal feküdtem le Mellé, hogy holnap reggel csúnyán ki fogok Tőle kapni azért, amiért addig várakoztattam meg, míg bealudt.
   Reggel 7-kor Heike vezérszavára pattantunk ki az ágyból.8 órára vártuk a sminkest és a fodrászt és addig még rengeteg dolgunk volt. Hogy hamarabb reggelizni tudjunk, együtt zuhanyoztunk le Párommal. A megszokottól eltérően, most tényleg csak zuhanyról volt szó. Heike most is telepakolta azt asztalt mindenféle finomsággal, ember nincs, aki mindent meg tudna kóstolni. Melanie ide-oda kapkodott, kis híján elvágta ujját a késsel, sikerült kiborítania a terítőre a sót. Sóhajtott egyet és felállt az asztaltól.
-Azt hiszem most rád van a legnagyobb szüksége.- suttogta a fülembe Stephanie. Elnézést kértem és én is távoztam az asztaltól. Mel épp a mosdóból lépett ki. Betereltem őt a szobába. Kérnem sem kellett, kiöntötte a lelkét.
-Annyira félek, hogy az állandó kapkodásommal mindent elrontok ma. Olyan szerencsétlennek érzem magam. Mi van, ha csalódást fogok okozni Thomasnak? Mi történik, ha nem egy ilyen kapkodós, ügyetlen feleséget akar magának?- szaggatottan vette a levegőt, épp most kezdett eluralkodni rajta a pánik.
-Nem vagy szerencsétlen és nem fogsz elrontani semmit sem. Túl nagy a feszültség, a lámpaláz benned, s ezt kéne kiküszöbölnöd erre a pár órácskára. Így nem állhatsz oltár elé, nagyon szétszórt vagy. Fontos, hogy az elméd tiszta és gondolatmentes legyen. Most már késő azon agyalnod, hogy vajon Thomas szeretni fogja-e ezt a kissé ügyetlen, nem túl előnyös oldalad, vagy sem.  Úgy gondolom, hogyha nem szeretné, akkor nem kérte volna meg a kezed. Úgy szeret, amilyen vagy.
-Nélküled teljesen elvesznék.- ölelt át szipogva. –Remélem lesz alkalmam meghálálni majd neked ezt a percet, a tanácsaid, a nagylelkűséged.
-Nem kell viszonoznod. A saját lelki békémért teszem. Na meg érted. Csak annyit kérek tőled, hogy engedd el a múltat és a sérelmeket. Sosem leszel képes boldog lenni akkor, ha folyton a “ mi lett volna, ha akkor másképp csinálom” című gondolatsorok kerítik hatalmadba az agyad és a szíved. Én képes voltam lezárni mindent annak érdekében, hogy most az öcséddel boldog lehessek. Nem volt könnyű, mert sosem az. A felejtésnek ára van. De Sebi mindvégig támogatott, új embert faragott belőlem.
A saját bőrömön tapasztaltam a megcsalást, a megalázás legádazabb formáját, módszerét. Sajnos, nekünk nőknek ez a sors jutott. Ki kell evickélnünk a sérelmek tengeréből. Életünk soránk jó párszor meg kell ezt  tegyük.
  Pontban 8-kor megérkezett a sminkes és a fodrász. Mel szobájába toboroztunk mindannyian. Először őt ültettük a székbe, a hatalmas tükör elé, hogy átessen a teljes átalakuláson. Haját egy egyszerű kontyba varázsolták, melybe virágokat illesztett a mesterfodrász. Felkerült rá egy nagyon szolíd smink, majd következett a várva várt pillanat: a szekrényből kikerült a hófehér, vállnál csipkézett pántú menyasszonyi ruha. Pontosan az igényei szerint lett szabva és varrva, ezért azt lehet mondani, hogy teljesen rá öntötték. Görög stílusú volt, a mell alatt összegumizva, így jól elrejtette a napról napra jobban gömbölyödő pocakot. 5 percig ájuldozva néztük Stephanie-val a mai nap egyetlen királynőjét. Mindenhol megérintettük a finom tapintású anyagot. Mel mellett ma mindannyian eltörpültünk, csak úgy ragyogott, meghatározhatatlan módon csillogtak szemei. Ebben a percben azt kívántam, bárcsak én lehetnék Melanie Vettel helyében. De talán egyszer eljön majd a mi időnk is Sebastiannal.
   Utoljára az én külsőmön alakítottak. Vörös hajam enyhén begöndörítették, helyeztek bele két lila, virág formájú csatott, melyeken valami toll is díszelgett. Ugyan ezt a hajat készítették el az előbb Stephanie-nak is és még egyforma sminket is kaptunk. A ruhánk is egyforma lett. Immár a menyasszony mellett elkészült a két koszorúslány is.Mesésen éreztem magam ebben a ruhában, melyet természetesen Mel álmodott ránk. Nekem abszolút megtiszteltetés, hogy a mai napon én lehetek egy egyik, aki ezt viselheti magán
A tűsarkúmat vettem fel, mikor Heike nyitott be.
-Megjöttek a szüleid.- szólt hozzám kedvesen.

-Szuper.- mosolyogva álltam fel az ágyról. Stephanie is követett engem. Mindketten tudtuk, hogy elérkezett annak az ideje, hogy anya és lánya elbeszélgessenek arról, hogy mi is fogja kezdetét venni szűk 1 óra múlva. A nappaliban üdvözöltem anyut és aput és felvezettem őket Seb szobájába, hogy át tudjanak öltözni. Majd visszatértem a nappaliba. Csak Seb tartózkodott ott. Ez persze nem is akkora nagy baj. Hiányérzetem volt, s ezt csakis Ő tudta csillapítani.  A mai napon 10 percet tudtunk csak egymásra figyelni, az is még reggel 7-kor volt, a zuhany alatt.
-Ejha, hogy kicsípted magad.- szökkentem elé és megigazítottam a csokornyakkendőjét, amit egyébként nagyon utál viselni.
-Te sem panaszkodhatsz. Mesésen áll rajtad ez a ruha.- villantott egy fülig érő mosolyt és közben végigsimított a dekoltázsomon. Érintésétől felpezsdült a vérem. Megvan ahhoz a maga kis képessége, hogy fél perc alatt elvegye a józan eszem.
-Szóval nem is én tetszem Neked, hanem a ruhám.- sóhajtottam fel színpadiasan.
-Kiforgatod a szavaim édesem. Szép a ruhád is, de te… te még szebb vagy.- bókolt és elkezdte csókolgatni a nyakam. El is felejtettük, hogy a ház tele van emberekkel. Sóhajtozva adtam tudtára, hogy amit csinál, azzal óriási vágyat kelt bennem. Bal keze önfeledten simogatta derekam és fenekem.
-Nem akarok megzavarni semmit sem fiatalok, de lassan indulnunk kéne.- szólalt meg nem vártan Norbert. Seb azonnal abba hagyta, amit csinált, én pedig Párom vállába fúrtam az arcom. Nem mertem ránézni Norbertre, kissé zavarba jöttem…
  Mel, Norbert és Heike társaságában Párom autójába pattantam.  A szüleim Fabival, Stephanieval és annak férjével követtek minket. Heppenheim szűk utcácskáin autókáztunk. 10 óra előtt pár perccel pedig megérkeztünk egy köves úthoz, melynek végén kimagaslott a kápolna. Gótikus stílusban épült, a két torony a felhőket érintette meg. A ragyogó napsütés miatt a rózsaablakok gyémántként csillogtak.
-Annyira szép vagy nővérkém.- állt meg Fabi Melanie előtt, miután mindnyájan kiszálltunk az autókból. Ránéztem először a srácra, majd Páromra. Azonnal felfedeztem a köztük levő óriási hasonlóságot. Orruk ugyanolyan pisze, mosolyuk ugyanaz. Egyforma öltönyt és cipőt viseltek, csupán a méret volt más. Vajon az első közös babánk kire fog leginkább hasonlítani? Sebastianra vagy rám?
  Harangozni kezdtek, tehát be kellett vonulnunk a templomba. Stephanie a kezembe nyomta a kis kosárkát, egymás mellé álltunk és elkezdtük szórni a rózsaszirmokat. Norbert karon fogta lányát és lassan elindultak mögöttünk. A templom nyitva állt, a kapuhoz érve felcsendült a nászinduló. Lassú léptekkel haladtunk az oltár felé, ahol már ott várakozott Thomas. Az első padban foglaltunk helyet, közvetlenül Seb mellett álltam meg. Egymásra mosolyogtunk. Az oltár melletti padok egyikében már ott állt Heike, akinek potyogtak a könnyei. Jól tudtuk, hogy ezek öröm könnyek. Norbert büszke arccal, egyenes testtartással és egy hatalmas mosollyal az arcán a vőlegény kezébe helyezte Melanie kezét.
-Ő mától a tied Thomas. Kérlek nagyon vigyázz rá és tedd olyan boldoggá, amilyenné csak tudod.-kérte az apa.
-Így lesz. Megígérem önnek.- válaszolt Thomas. A fiatalok megfogták egymás kezét, majd a pap felé fordultak. Helyet foglaltunk, Seb keze azonnal a térdemre csúszott. Én vettem a bátorságot és összekulcsoltam ujjainkat. Egész prédkáció alatt Melaniet néztem. Végre diadalmaskodott a boldogság és szerelem. Mel egy nagyon kedves lány, hatalmas szívvel, aki megérdemelt az élettől egy második esélyt. Ő ezt megragadta és új életet kezdett. Nem volt könnyű dolga, egy faképnél hagyást nem könnyű lenyelni. De ő mindvégig küzdött és megérte. Megtalálta az igazi boldogságot, szerelmet egy olyan férfi mellett, aki láthatóan megbecsüli, szereti. Igazán boldogak lehetnek, hiszen útban van egy biztos romantikusra és érzelemdúsra sikeredett éjszaka gyümölcse. Azon az éjjelen nagyon szerethették egymást…
-Az Isten által rámruházott hatalmamnál fogva férj és feleséggé nyílvánítalak titeket. Thomas, kérlek csókold meg a feleséged.
A férfi azonnal eleget tett a tiszelendő atya kérésének: lágy csókolt lehet gyermeke anyjának ajkára. A meghívottak tapsolni kezdtek.
Kivonultunk a templomból. A bejáratnál Szephenieval rizset szórtunk a friss házasokra.
-Éljen az ifjú pár!- ejtettük ki nevetve Stephanival.
  A városon kívülre eső vendéglőbe mentünk, annak is az udvarára. Már vártak ránk a megterített asztalok és a hegedűszó. Minden hely névre szóló volt, igy nem volt veszekedés abból, hogy ki hová üljön.  Egész jó beosztáshoz kerültem :Stepf, Peter, Seb és Fabi. Helyet foglaltunk. Pár perc késéssel ugyan, de a fiatal házasok is megérkeztek. Helyet foglaltak a legnagyobb asztalnál a szülők mellett és a pincér ekkor szolgálta fel az előételt. Egy hatalmas tálca került elénk mindeféle földi jóval. Én már most tele vagyok, foggalmam sincs,  hogyan fogok helyet kialakítani a pocimban a többi ételnek is. 2 óra felé elérkezett a tánc ideje. Az első tánc természetesen a menyasszonyé és a vőlegényé volt. Enyhén lengőztek, érzelemdúsan. A tánc egy kis romantikával, vággyal és pimaszsággal volt díszítve. Perceken át csókolóztak, ölelgették egymást. Ez csakis a kettejük pillanata kellett volna, hogy legyen, de mi mégis alig tudtuk levenni a szemünk róluk. Norbert és Heike is megölelték egymást. A lányukra nézve talán nem láttak mást, mint fiatalkori önmagukat.
-Talán nemsokára titeket látunk majd így táncolni.- szólalt meg Peter, Stepf férje.
-Én ebben a szent pillanatban elvenném Renit feleségül. Hezitálás nélkül mondanám ki az igent, hiszen tudom, hogy ő az igazi.- pillantott rám.- De mindent a maga idejében. Nem kell kapkodnunk. Mindent jól meg akarok szervezni. A tökéletes esküvőhöz idő kell. Ráadásul Reni megérdemel egy csodaszép, romantikus környezetben történő leánykérést.
  Lassan mindenki táncolni kezdett. Egyre jobb lett a hangulat, ami nem csoda, hiszen szép számmal fogytak a borok a kancsókból.
-Reni, van kedved velem táncolni?- nyújtotta felém kezét Fabian.
-Micsoda lovag lett az én kisöcsémből.- nevetett fel Stephanie.- Na Seb, eljött a pillanat, mikor is meg kell küzdened az kisöcsikéddel a barátnőd kegyeiért.—szőtte gondolataid a szőke lány.
-Nem vagyok kicsi!-kérte ki magának azonnal a srác és dobbantott egyet a lábával.- Már 14 éves vagyok.
-Csak tudnám hova nő ez a gyerek.- sóhajtott fel Seb.
-Táncolhatok vele?- kérdezetm meg Páromtól. Nem akartam veszekedést kezdeményezni ezen a tökéletes napon.
-Nyugodtan. Az öcsémre csak nem leszek féltékeny. Feltéve, ha olyan helyen tapiz, ahol nem lenne szabad neki.-Fabi kapott egy “nagyon vigyázz, mert látlak” tartalmú pillantást.-A következő tánc feltétlenül az enyém lesz.
  Így is lett. A nap további részében csakis Szerelmemmel táncoltam. Ez volt az első közös lagzink, életemben először voltam koszorúslány és bevallom, hogy élveztem minden egyes pillanatát…Kár, hogy este 8-kor le kellett vennem magamról a gyönyörű ruhát.

****** 
Másfél  hét telt el a lakadalom óta. Miénk az egsz ház, Heikki hazautatzott pár napra a szüleihez. Természetesen Brittát is magával vitte. Komolyra fordulhatott a kapcsolatuk, ha már Heikki bemutatja otthon a kedvesét. Párommal a kanapén fekszünk, a kertből szedett málnát habzsoljuk és eldöntöttük, hogy idén hová is megyünk nyaralni. Az úticél nem más idén, mint Ibiza. Ami újdinság, hogy nem csak ketten leszünk, hanem a barátainkkal közös nyaralás lesz ez. Kimi, Jenni, Tommi és a barátnőm is csatlakoznak hozzánk.
   Szerda reggel felültünk Kimi magángépére és Monacoba repültünk. Az előre megbeszélt helyen pedig találkoztunk Bernivel és a vőlegényével. Gyors ölelkezés és pár puszi után a kikötőbe sétáltunk. Még sosem jártam ebben a törpeállamban. Zsúfoltak voltak az utcák, mégis gazdagabbnak éreztem, mint egész Magyarországot. Minden egyes épület lenyűgözött. Modernség, pompa volt jellemző minden egyes zugra. Fantasztikus érzés lehet ezen a helyen versenyezni, 70 kört megtenni a falak között. Felcuccoltunk Kimi yachtjára és elhagytuk a monacoi kikötőt. Ibiza felé vettük az irányt, ahová estére meg is érkezünk Kimi feltételezése szerint. A picike hajó fedélzetére bikiniben feküdtünk ki. A srácok söröztek, marháskodtak, mi lányok pedig szokásunkhoz híven csajos dolgokról dumáltunk.
-Így visszagondolva már biztosan tudom, hogy az volt a helyes döntés, hogy otthagytam az egyetemet, az álmomat és Tommihoz költöztem. Könnyen lehet, hogy akkor a szakítás mellett döntötten volna, de annyira szeretem ezt a férfit, hogy két napnál tovább nem bírtam volna a külön élést és sírva rohantam volna Finnországba.- mesélte Berni.
-És mikorra terveztitek a lagzit?- érdeklődött Jenni.
-Nyilván várunk még egy bő évet. Ki akarom élvezni azokat a napokat, melyeket a menyasszonyaként élhetek meg Mellette. Mindenképp nyári esküvőt akarok, valahol a szabad ég alatt, hiszen Finnország varázslatos nyáron.- álmodozott.- Pontos időpont az még nincs. Május környékére tervezzük a polgári esküvőt és július-augusztusra magamra ölteném a fehér menyasszonyi ruhát. Nem igaz édesem?-intézte kérdését a csatlakozó Tommihoz.
-De igen. Nem akarok elkapkodni semmit sem. Lépésről-lépésre kell haladnunk, hisz tökéletes esküvőt akarok ennek a szépségnek.- egymásra mosolyogtak szerelmesen.- Olyat, amilyenről gyerekkorában álmodott. Mindent megérdemel, ha már megajándékozott azzal, hogy csakis az enyém.
   A Nap lemenőben volt, de mi még mindig a tengeren ringatóztunk.  Ez persze nem baj, ugyanis testközelből láthattuk a naplemente idillikus perceit. Mindezt Párom karjaiból követhettem végig.
-Hamar eltelt egy év. Hirtelen eszembe jutott a tavalyi nyaralásunk. Emlékszel ,mikor a kistavon csónakáztunk, a kiskacsák közt?
-Hogyne emlékeznék.- sóhajtottam és lehunytam a szemem, hogy egy év elteltével újra átélhessem az általa említett dolgot.- Minden egyes szavad fel tudnám idézni.
-A kettőnk jövőjére nézve az a pár hét kulcsfontosságó volt. Pár napja kezdtünk csak el úgy komolyan járni, de mégis erős érzelmek dobogtatták meg mindkettőnk szívét. Átéltünk igen drámai pillanatokat, de úgy érzem, azok csak megerősítettek minket. A Martinnal történt incidens után én rájöttem arra, hogy… hogy te vagy a tökéletes nő a számomra. Egy év elteltével elmondhatom azt bárkinek, hogy van egy kedvesem, aki nélkül üresek a napjaim, aki oxigén létfontosságú számomra. Nem tudok és nem is akarok nélküled létezni Reni.- suttogta a fülembe. Minden egyes szavának megvolt a maga értéke, a maga súlya.  Felé fordítottam arcom és megcsókoltuk egymást.
    A másnap reggel csodás pillanatokkal indult: valaki- tuti, hogy Párom- puha, illatos rózsaszállal cirógatta arcom.
-Ideje felébredni, te kis álomszuszék.
Eszem ágában sem volt kinyitni a szemem. Igazi kényeztetés volt ez Tőle, melyet elég ritkán engedhetünk meg magunknak. Minden reggel 7-kor kelünk.( kivétel a vasárnap). Hármasban megreggelizünk, majd Seb és Heikki délig edzenek. Vasárnap jut egy kis idő lustálkodni, ugyanis akkor nins edzés.
-Úgyis tudom, hogy fenvagy. De mivel nem akarod kinyitni gyönyörű szemeid, ezért muszáj egy jól bevált módszerhez folyamodnom.-ki sem mondta mindezt, máris a takaró alá bújt. Kezét megéreztem nőiességemnél, míg a hasam puszikkal halmozta el. Ekkor már azonnal kinyitottam a szemem.
-Jól van Seb fennvagyok, csak… csak kérlek hagyd abba.- nyögtem ki nehézkesen két nevetés között.
-Na azért.- pislogott rám a takaró alól.- A többiek már rég felkeltek és ránk várnak. Kimi írt SMSt, hogy már a hallban vannak és reggeliznek. Úgyhogy kapkodnunk kell magunkat.- adta parancsba és lehúzta rólam a takaróm. Morogva vonszoltam magam a fürdőbe. Az ember azért nyaral tudtommal, hogy kipihenje magát, erre fel kell kelni már fél 9-kor. Úgy aludnék még. Mondjuk nem csoda, hogy egy kis alvást igénylek még. Sebi nem bírt magával tegnap este, egy egész éjszakára szóló, könnyed kis játékra invitált. Hajnali 4 körül aludhattunk el.
  Gyors zuhany és átöltözés után kézen fogva léptünk be a liftbe, hogy belevethessük magunkat a mai izgalmasnak ígérkező napba egy nagyon jó baráti kör társaságában…


*********
   Nekiláttam az ebédhez szükséges hagyma pucolásának. Épp szeleteltem már, mikor valahonnan a nappali környékéről a telefonom hallottam zenélni. Megtöröltem a kezem s máris betoppant a konyhába Seb.
-Izabella az. -osztotta meg velem hívóm nevét és átadta nekem a telefont.
-Szia Izabella. Ezer éve nem hallottam a hangod. Mi újság otthon?
-Most nem azért hívtalak, hogy bájcsevegjünk. Fontos dologról van szó.- hadarta gyorsan. Hangja zavarodott volt. Nem! Inkább kétségbeesett, olyan, mintha a sírást folytaná el éppen.
- Megrémisztessz. Mi történt?- kérdeztem, s ránéztem a németre, aki kérdezte tőlem, hogy mi a baj, de én csak csendre intettem.
Mikor meghallottam hívásának valódi okát megszédültem, az agyam elöntötte a vér. A telefon kiesett a kezemből, a járólapra esett és darabokra tört.
-Reni mi törént? Baj van?- ragadta meg karom Sebastian.
-Meghaltak.-suttogtam.
-Kik?
-A szüleim…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése