2013. május 29., szerda

66.fejezet

***Interlagos, Brazília***
     
       Sebastian Vettel vagy Fernando Alonso? Ezt a kérdést boncolgatták világszerte és itt, a brazil paddockban. A város tele volt óriásplakátokkal, az újságok címlpaján is a két világbajnoki éllovas képe szerepelt. Egyikük vasárnap biztosan világbajnok lesz. Méghozzá minden idők LEGFIATALABB háromszoros világbajnoka!
       Seb 13 pontos előnnyel lépett be a paddockba csütörtök reggel. Nem épp megnyugtató ez az előny, látva azt, hogy mennyi minden történt idén. Okosan kell cselekednie, egy buta hiba megbosszúlhatja magát, egy fölösleges előzés is végzetes lehet. De ezt Ő is pontosan tudja.
      Norbert idén sajnos nem tudta elkísérni fiát, ezért én jöttem el Sebivel. Tudom, hogy most nehéz évadzáró vár rá, ezért minden támogatás elfér. Kiharcoltam az ittlétet, Ő erőszakosan tiltakozott itt létem ellen, mert Brazília utcái nagyon veszélyesek, mindennaposak a bűncselekmények. Én viszont ragaszkodtam ahhoz, hogy itt legyek, nem tudtam volna otthon ülni és a kanapéról végignézni ezt a futamot.

*** A futam napja ***
      Egy hosszú, álmatlan éjszakát vált most fel a reggel. Hajnali 4-5 felé sikerült elaludnom pár órára, addig csak forgolódtam, gondolkodtam a futam lehetséges eseményeiről, végkifejlettjéről.
     Az óra ébresztett minket, egymásra mosolyogtunk, váltottuk egy csókot, majd jöhetett a reggeli teendők sorozata. Magunktól keltünk ki az ágyból, utálom, ha Heikki parancsára kell a fürdőbe vonulni. Olyankor úgy érzem, mintha katonai kiképzésen lennék jelen. Azt hiszem szólnom kell Brittának, hogy reggelente tartsa kicsit hosszabb ideig az ágyban a párját!
     A nap egy kiadós reggelivel kezdődött, ahogy egy átlagos napé szokott. Kettesben kezdtük el, aztán csatlakozott hozzánk a sajtós-edzős párocska, a csapatfőnök, végül Rocky is. Jó hangulatban volt mindenki, Párom öntötte magából a viccet, olyan volt, mintha nem is kellene ma autóba ülnie. Remekül elszórakoztott minket, halál nyugodt, fejben összeszedett és koncentrált már napok óta. Ezzel szemben én ideges vagyok már napok óta, s ez az állapot sehogy sem akar módosulni. Az én gyomrom a szokásosnál kisebb. Lehet, hogy Seb tud valamit, ami én nem?

-Jajj édesem, ne légy már ennyire feszült!- cirógatta meg az arcom öltözőjébe lépve.
-Könnyű ezt mondani.- duzzogtam.- Utálom, mikor az utolsó futam a sorsdöntő, utálom, hogy az időjósok össze-vissza hablatyolnak, utálom, hogy rajtam kivűl mindenki halál nyugodt, utá…-egy csókkal belém folytotta a szót.
-Annyira imádlak ilyenkor. Úgy duzzogsz, mint egy kislány. Ilyenkor jövök rá, hogy miért is szerettem beléd.- vigyorgott.
-Örülök, hogy élvezed a szitut.
-Kicsim megmondtam, hogy nem kell izgulni.- nyugtatott ismét.
-Nem tehetek arról, hogy féltelek.- kibuggyant egy könnycsepp a szememből. A felső ajkamon éreztem a sós folyadékot.
-Én is utálok egy dolgot, de azt mindennél jobban: ha sírni látlak.- szorosabban magához húzott a derekamnál fogva és egyenként lecsókolta az arcomról az egyre jobban sokasodó könnycseppeket.- Én tudom, hogy minden rendben lesz. Nem fogok csalódást okozni, ígérem.
-Ne beszélj butaságokat, sosem tudnék csalódni benned. Te annál sokkal többet jelentessz nekem. Bárhogy is végződjön ez a futam, bármelyikőtök kerüljön ki győztesként, számomra ugyanolyan értékes ember és ugyanolyan nagyszerű versenyző leszel, mint amilyen jelen pillanatban vagy.
-Nagyon szeretlek kicsim.- mormolta.
-Én is ugyanígy érzek irántad Seb.- újra karjaimba zártam.- Biztos vagyok abban, hogy megcsinálod!
   Pillantásunkat az ajtó irányába kaptuk, Heikki nyitott be a pihenőbe és az órájára mutatva jelezte, hogy idő van. Vettem a célzást, egy utolsó csókot leheltem a német szájára, utoljára megöleltem bíztatóan és ezután bezártam az ajtót magam mögött.
    A torkomban dobogó szívvel bújtam el Brittával a box legeldugottabb helyére, hogy együtt nézhessük a futamot. Seb a sajtósát bízta meg azzal a feladattal, hogy vigyázzon rám a futam alatt. Nem akartam most a kamerák előtt szerepelni, bújkáltam a média emberei elől. Sebastian most az egyik főszereplő, mindenhová követték a fotósok, újságírók, minden szem Rá figyel és mivel én is itt vagyok, kézen fogva jártunk a paddockban, az én orrom alá is mikrofont dugtak, az én szemembe is villogtak a vakuk. Teljesen kikészítettek azzal a kérdésükkel, hogy szerintem ki nyeri meg a versenyt és ki lesz a világbajnok. Nem akartam magamnak bajt, inkább hallgattam. De azt hiszem az egyértelmű, hogy kiért is szorítok igazán.
   Totál káosz ez a futam eddig, percenként változik az eredmény. Alaposan megijedtem a rajt után, legbelül úgy éreztem, hogy itt a vége mindennek, körökig csak reszkedtem a sírástól. Persze Seb minden félelmemre és aggódásomra rácáfolt, körök múltán már Alonsohoz közel autózott. Nem is csoda, hogy az előző körök eseményei miatt olyan érzésem volt, mint pár hete Abu-Dhabiban. Seb akkor is hasonlóan gyors és elszánt volt, szép előzéseket mutatott be. A mezőny végéről felkapaszkodni nem könnyű dolog, főleg egy ilyen drámai és idegtépő futamon. Minden dícséretet, tapsot megérdemel. Kétség sem fér ahhoz, hogy a teljesítményt és a küzdő szellemet figyelembe véve Övé a dicsőség! Elismerem Alonso képességét, nagyszerű pilóta, de nem szurkolhatok neki, ha Párom ellen harcol.
    A körök teltek, mindössze 10 maradt hátra. Az összes körmöm lerágtam, az összes idegsejtem elpusztul lassan, de sajnos ennek a drámai futamnak még nincs vége. Seb egyetlen feladatot kapott így a végére: a pályán tartani az autót és akkor nagy baj nem lehet. Szerencsére Abbey szépen muzsikált, minden jól működött a hatalmas sérülés ellenére, egyre gyorsabb köröket futott. Rocyktól kapott egy kis figyelmeztetést, hogy most fölösleges kockázatot vállal, a 6. helyen halad és az bőven elég jelen pillanatban. Az utolsó kör is hozott izgalmakat, tördeltem az ujjaim a sok törmelék miatt, aggódtam, hogy esetleg Párom ráhajt valamelyikre. Idegtépően lassú tempóban fordult rá mindenki a célegyenesre, de végül megérte kivárni azt a pillanatot, mikor lengették a kockás zászlót! A 6.hely csodaszép eredmény, okkal lehetek boldog, büszke és elégedett. Britta nyakába zuhanva sírtam, örömünkben ugrálni kezdtünk. Olyan felfoghatatlan volt ez az egész. Egy nehéz évet zárunk most le, a srácok folyamatosan dolgoztak, de végül megszületett az eredményes és kitartó munka gyümölcse. Ennél büszkébb már nem is lehetek a Világbajnokomra!!
   Az elmúlt 1-1,5 óra interjúkkal, gratulációkkal telt el, mindenki ünnepelt, Seb pedig világbajnokhoz méltóan állt helyet, igyekezett mindenki igényét kiszolgálni. A csapattagok már magukra öltötték az egyedi szerkesztésű világbajnoki pólt, én is kaptam egyet egy pohár pezsgő kíséretében. Az öltözőben Brittával és Heikkivel beszélgettem, koccintottunk, egész jól elszórakoztattuk egymást, miközben vártuk vissza a csapat bajnokát. Lassan meg is érkezett, odakintről ováció, tapsvihar szűrüdött be. Egyedül maradtam az öltözőben. Jobbnak láttam itt megvárni az ünnepeltet, tudom, hogy ezeket a pillanatokat a csapatnak szeretné szentelni, ők érdemlik a legtöbb köszönetet. Nekem még számos lehetőségem lesz ünnepelni Vele, nem foszthatom meg a Red Bull Racing tagjait attól, hogy “szétszedjék” a pilótát, aki immár a harmadik címet hódított el zsinórban.
   Úgy 20 perc elteltével be is nyitott az ajtón. Enyhén izzadt volt, lihegett, szemei csillogtak, azt hiszem kapott egy kevéske pezsgőt a nyakába.
-Égen-földön kerestelek már! Miért bújtál el ide?- vont kérdőre suttogva.
- Nem akartam ünneprontó lenni. Jogod van a csapattal ünnepelni, én ráérek.
-Nem, nem érsz rá és egy cseppet sem lettél volna ünneprontó. Épp arra készültem, hogy nyilvánosan, mindenki előtt foglak megcsókolni. De talán jobb is, hogy kettesben vagyunk.- lopta a távolságt köztünk és azonnal lecsapott ajkaimra. Hirtelen megemelt, nevetve pörgetett meg a levegőben. Vállára hajtottam a fejem és zokogni kezdtem. Egy óriási változás történt most bennem, mintha a lelkem mélyén robbant volna egy bomba. Bizonytalan voltam, nem tudtam, hogy ezek most az öröm könnyei vagy esetleg valami másé?
-Mi a baj drágám? Aggódom mostmár, másodjára látlak a szemem előtt sírni.
Leültett egy székre és letérdepelt velem szembe.
-Ezek csak az öröm és a felszabadultság könnyei. Mindkettőnk válláról egy óriási teher esett le, nekem nem kell már többet gyötrődnöm.
-Gyötrődni? Mégis miért?
-Rengeteg terhet, problémát akasztottam Rád, különösen igaz ez az év második felére. Attól rettegtem, hogy ezek majd elveszik a figyelmed a versenyzésről, féltem attól is, hogy pont miattam nem leszel majd képes újabb bajnoki címet szerezni. Felkészültem arra is, hogy nekem kell majd a csalódottságot eltüntetnem az arcodról.
-Nekem úgy rémlik, hogy ezeket a dolgokat megbeszéltük már. Világbajnok vagyok, s ezt neked köszönhetem. Mindenki a csapatot dícséri, de ugyanolyan köszönetet érdemelsz te is és a családom is. Egész évben kitartottál mellettem, bíztál bennem. Együtt élhettük meg azt, hogy egy hosszú nyeretlenségi sorozat után ismét győzhettem. Csodálatos nő vagy és az is csodálatra méltó, ahogy mindösszesen 19 évesen viselkedsz. Azt hiszem kettőnk közül neked voltak a legdurvábbak az elmúlt hónapok. Te mindvégig erős voltál, az én problémáimra is fordítottál időt. Ez az, amiért napról-napra jobban beléd szeretek és épp emiatt nem tudok már nélküled élni! És többet ne légy ilyen lelkiismeretes, oké?- mosolygott rám.
  A beszélgetésünknek itt ért véget, Ecclestone úr lépett be a parányi szobába, nyomában egy csomó kamerával. Hirtelen elfordúltam, kezembe kaptam Seb sporttáskáját és pakolni kezdtem bele az asztalon szanaszét heverő cuccait. Nem szívesen néztem volna bele a kamerákba, főleg nem vörösre sírt szemekkel. Néhány perc elteltével az operatőröket Seb kiküldte, csakis hármasban maradtunk.
-Nahát, Mrs.Májer. Egyre gyakrabban teszi tiszteletét a futamokon, én ennek különösebben örülök.- fordult felém Ecclestone.
-Én is örülök, hogy itt lehetek. Úgy érzem, hogy kötelességem itt lenni, Sebastiannak minden támogatásra szüksége van. Leginkább támogatóként vagyok itt.
-Ez dícséretre méltó. Esetleg valamikor tiszteletét tehetnéd nálam Seb, természetesen a kedveseddel együtt.
-Fontolóra veszem a dolgot, ígérem.- válaszolt Ő.
Végre kettesben maradtunk.
-Szóval úgy jössz el velem a futamokra, mint egy támogató?- fürkészte arcom és közben hátrasimított egy hajtincset.- Eljöhetnél velem az esti bulira is, azt hiszem kell a további támogatás. Nem akarok eldülni a sok piától.-nevetett.
 A csapattal együtt vacsoráztunk a büfében, majd helyi idő szerint este fél 11-kor elhagytuk a pályát és a szállásunk felé autóztunk. Mindössze 1,5 óra  állt a rendelkezésünkre elkészülni és oda érni az  a buli helyszínére.

-Jó leszek így?- kérdeztem Páromtól, miután teljesen elkészültem.
- Nagyon szép vagy, tökéletesen megfelel ez a ruha az alkalomnak. De míért kérdezed?
-Sosem voltam még ilyen buliban, nincs tapasztalatom arról, mik is fognak történni, nem tudom mit kell ilyenkor viselni. Nem akarok túl öltözött lenni, viszont meg akarom adni a módját annak, hogy ma este Téged ünneplünk. Tudod biztos vagyok abban, hogy lesznek nálam sokkal szebb és csinosabb lányok a buliban.
-Kicsim! Rajtad bármilyen ruha csodálatosan áll, ezt hajtogatom neked már hosszú idők óta. Engem más nő nem érdekel, csakis te.
   Épp időben érkeztünk meg a szórakozó helyre. Furcsa volt, mert sötétség uralkodott mindenhol, a zene sem ment.
-Biztos, hogy jó helyre jöttünk?- aggódva nézett mindannyiunkra az ünnepelt.
-Igen, de mostmár nyomás befelé!!- parancsolt rá Britta. Kezem után nyúlt és együtt léptünk be az ajtón. Ebben a pillanatban dörrentek a pezsgős üvegek, kitört a tapsvihar. Enyhe lámpafény égett mostmár. A jelenlévők két részre oszlottak, sorfalat álltak. Hullott ránk a színes konfetti. Egy-egy pohár pezsgőt kaptunk, majd ezután újra sötétségbe borult a helység. A hiányolt zene felcsendült egy videóval párosítva. Seb karrierjéről láthattunk egy rövid összeállítást. A videó végén a csapatfőnök lépett mellénk, egy mikrofont adott Seb kezébe és felhúzta a színpadra.
-Elég nehéz feladat elé állítottatok, mivel mondanom kéne pár szót, hiszen így illik.- mosolyogva vakargatta buksiját.- Először is szeretném megköszönni nektek, hogy vettétek a fáradtságot, hogy bulit rendezzetek az én tiszteletemre, ez a kis filmecske nagyon a szívemig hatolt, jó volt látni újra, honnan is jutottam el idáig. Köszönöm nektek srácok!- itt óriósi tapsvihar vette kezdetét.- Nagy szavakat ne várjatok tőlem, eléggé megilletődött állapotban vagyok, ráadásul még mindig nem tudtam feldolgozni azt, ami ma történt a pályán és azon kívül. Nehéz ilyenkor megtalálni az ide illő szavakat. Ez az év nagyon nehéz volt mindannyiunk számára, mindvégig kemény munka folyt a gyárban és a garázsban is. Sok hibát követtünk el, de ezekből mindannyian tanultunk. Most tudatosult bennem az, hogy mi is az igazi nehézség ebben a sportágban. Nem az a nehéz, hogy megszerezd életed első világbajnoki címét, hanem az, hogy megvédd azt! Sokkal nagyobb feladattal jár újra elhódítani egy címet, hiszen tudod, hogy az emberek szeme rajtad van, a nézők és szurkolók egyre többet várnak tőled, nagyobb felelőséggel jár az, ha egyszer te lettél az év legjobb pilótája. Na ez most egy kicsit beképzelten hangzott.-nevetett. Nagyon laza stílusban állt a színpadon, de ezt már megszokhattuk tőle.- Különleges nap ez az életemben, hatalmas köszönet jár nektek, kedves csapattagok. Mind remek munkát végeztetek. Külön köszönet Heikkinek, a családom tagjainak, sajnálom, hogy ők most nem lehetnek itt. És szeretném külön kiemelni az egyik legfontosabb embert az életemben: a barátnőm.-rám mosolygott.- Ő nem csupán egy barátnő, ő jelenti nekem az életet, a levegőt, minden olyan dolgot, ami nélkül nem tudnék létezni. Számomra ő a legtökéletesebb nő, a legtökéletesebb társ, a lelki társam. Köszönöm neked, hogy mindvégig kitartottál mellettem, hogy bíztál bennem. Köszönöm, hogy itt vagy. Nagyon szeretlek.- lelépett a színpadról, és megcsókolt.  Azt hiszem ez volt az év legfelemelőbb pillanata.
   A meghívott vendégek folyamatosan érkeztek. Tiszteletét tette Schumi, Rosbeg, Glock, Hülkenberg és persze nem maradhatott ki Seb legjobb  barátja, Kimi sem. A pia fogyott szépp számmal, egyre jobb lett a hangulat. Torok nem maradt szárazon, mint ahogy az én szemem sem. Stuart mindvégig szórakoztatott jópofa vicceivel. Remekül éreztem magam, minden percét élveztem annak, hogy itt lehetek. Életem első ilyen buliján veszek részt és tudom, hogy feledhetetlen marad. Ilyet nem biztos, hogy még egyszer át fogok majd élni. Mindenkinek megvolt a maga kis táncpartnere, Seb sorra táncolt az összes női csapattaggal, persze csak szolídan. Nem voltam féltékeny egy cseppet sem, nagyon jól tudja, hogy mi az, amit megtehet és mi az, amit nem.
A buli vége felé közeledve Párom ide-oda ingadozott. Versenyt akart inni Kimivel, dehát nehéz legyőzni a Jégembert ilyesmiben. Seb a harmadik pohár után feladta. Bevallom jól is tette, nem szeretem, mikor sokat iszik, ráadásul Neki holnap is szüksége van az erejére, mert utazik Angliába, a csapat főhadiszállására. Ígyis eléggé mámoros állapotba került.
-Hello szépségem- köszönt nekem egy fülig érő vigyorral.- Hogy érzed magad? Nem unatkozol?
-Nagyon remekül érzem magam. Jól szórakozom, méghozzá rajtad. Nagyon édes és kívánatos vagy így enyhén piásan.-kuncogtam. Sikerült majdnem a szék mellé ülnie, szerencséje, hogy keze után nyúltam. Nem állt épp stabil lábakon.
-Én is szívesen szórakoznék…rajtad feküdve.- suttogta fülembe.- Nincs kedved szeretkezni egy háromszoros világbajnokkal?- simított végig combomon.
-Nem bírsz az erőddel, mi?
-Nem. Vagyis de.-javította ki magát.
-Elköszönök Brittától, aztán indulhatunk vissza a hotelbe.
    Nagy szerencsénk volt, hiszen találtunk egy olyan szerelőt, aki nem ivott, ráadásul ő is épp a hotelbe akart visszajutni. Visszafurikázott minket a szállásunkra. Ha lehet azt mondani, akkor Seb egyre nehezebben maradt a gatyájában. Az autó hátsó ülésén folyton csitítanom kellett. Az ágyunkhoz még eljutottunk, aztán egymásnak estünk és volt egy csodálatos együttlétünk. Nagyokat sóhajtozva és lélegezve feküdtem a mellkasán. Homlokát izzadtság cseppek borították, szemein látszódott a fáradtság nyoma.
-Jó éjt Szerelmem.- leheltem egy puszit a mellkasára. Választ már nem kaptam, elaludt.
          Nem hazudok, ha azt mondom, hogy az FIA Gála koronázta meg ezt az évet. Olyan csillogást, pompát, ami várt minket Istambulban, én még soha életemben nem láttam. Mindenhol emberek nyüzsögtek a felső tízezerből. Felteszem a kérdést: hogy kerülök én ide? A nőkre ránézve elfogott a kisebbség érzése. Ezreket érő ékszereket viseltek, a legnagyobb divattervezők kollekcióját viselték. Magamra nézek és egy egyszerű lányt látok. A hajam ki vont engedve, enyhén göndör fürtök takarták vállam. Egy kis alapozó használt sminkként, a ruhámat pedig az egyik belvárosi üzletben szereztem be. Szerettem az egyszerű dolgokat, nem öltöztem a legújabb divat szerint. Az én ruhám egyszerű volt, kevés ember tekintetét vonzottam megjelenésemmel. Dehát ez volt a célom. Nem a középpontban akartam szerepelni, csupán azért vagyok itt, hogy élőben láthassam Párom. A ruha kiválasztásakor Seb “tanácsát” fogadtam meg: “ Kicsim, a kevesebb néha több.”
Egyetlen célt tűztem ki magamnak: megfelelni Kedvesemnek, miközben el is kápráztatom.

Felmutattuk a bejáratnál a meghívót, majd beléptünk a hatalmas terembe. Bársony székeket helyeztek el egymás után, egy több méter hosszúságú csillár lógott a fejünk fölött. Ahová csak néztem csillogást és aranyt láttam, ebből viszont nem spóroltak az építészek. Szerettem volna megállni és egy helyben, tátott szájjal körbenézni, a terem minden egyes négyzetcentiméterét jól elraktározni az elmémben, de a rengeteg ember és fotós miatt nem tehettem ezt meg. Úgy kellett viselkednem, mint akinek az ilyesmi mindennapos látványként szolgál.
    Helyet foglaltunk a számunkra kijelőlt helyeken. Pár perc múlva elsötétedett a terem, kezdetét vette a műsor. Hastáncosok léptek a színpadra, egyedi tervezésű ruhákat viseltek, különböző artisták adták elő produkciójukat. Ezután  felkonferálták a Forma-1 mindenható urát, valamint az FIA elnökét is, hogy a díjátadó kezdetét vehesse. Átadták a trófeákat a különböző kategória bajnokainak, az én szempontomból az este várva várt eseményére bő 3 órát kellett várni. Színapdra hívták a Red Bull Racing csapatfőnökét, majd egy kis fáziskéséssel Sebastiant is.  Mivel láttam, hogy többen is állva tapsolnak, hát ezért én is ilyen módon ünnepeltem az idei év világbajnokát. Hihetetlenül büszke voltam Rá. Hatalmas terhek nehezedtek a vállára egész év alatt, már-már úgy látszott, hogy nem fogja bírni a túlzott nyomást, hogy a trófeát, -mely két éve Őt illeti-, át kell majd adnia másnak. De itt vagyunk és a serleg ismét visszakerül a neki szánt helyre: a konyhaasztalra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése