2013. május 27., hétfő

51.fejezet

      A napok fénysebességgel száguldottak el mellettünk, akárcsak egy Forma-1-es versenyautó. Január közepe felé közeledünk s elmondhatom, hogy Párommal lassan két hete nem töltöttünk együtt egy percet sem. Telefonon ugyan beszélünk minden nap, de sokszor csak 2-3 mondatváltásra van időnk, valamelyikünknek rohannia kell mindig. Sebitől tudom, hogy a gyárban beindult az élet: a szerelők és Adrian az RB8-as fejlesztésén dolgoznak éjjel-nappal. Elmondása szerint nagyon le vannak maradva a munkálatokkal, nem biztos ,hogy ott lesznek majd az első teszten, melynek a spanyolországi Jerez ad otthont február 8 és 10 között .Az Ő élete is mozgalmassá vált, a szürke hétköznapokat felváltotta a folyamatos rohanás, a munka. Két hete a gyárban van, azzal viccelődött tegnap ,hogy lassan a szimulátorszoba lesz a második otthona. Folyamatosan segít az autó körüli munkálatokban és edz napi 6 órát, hogy a szezonkezdő Ausztrál Nagydíjra jó formában legyen. Fény derült arra is, hogy idén egy finn fiatalember, Heikki Huovinen fogja Sebit segíteni a felkészülsében és megnyugtatni a háborgó lelkét, ha arról van szó. Sajnos még nem volt lehetőségem találkozni Heikkivel, de már nagyon várom, hogy megismerhessem, s ne csak képen lássam azt, mennyire jól kidolgozott teste van. Igen, barátnőmön kívül nekem is megakadt a szemem a szőke, északi pasin. Egy női szemnek nem elhanyagolható a látvány, melyet nyújt az új edző. De a félreértés elkerülése érdekében leszögezem, hogy Páromat nem tudja felülmúlni semmijen értelemben, hiszen Ő világbajnok kinézettel és méretekkel rendelkezik és egy világbajnokot legyőzni sosem könyű dolog…
   Ma tesi az utolsó órám. Rohanok lefelé az öltözőhöz vezető lépcsőn, ugyanis pár percem maradt csak átöltözni,s  hirtelen elvesztem az egyensúlyom és innen már nincs megállás! Gurulok lefelé a lépcsősoron, forog velem a világ és abban reménykedem, hogy élve,t örések nélkül megúszom az egészet. Az utolsó dolog amit észleltem az volt, hogy nem tudom mozgatni a jobb lábam és valami meleg csorog az arcomon. Ezután elsötétült minden…
    Halk pityegésre lettem figyelmes.Valami furcsa szagot érzek, amely mardossa a légcsövem és a fejem is megfájdult tőle. Óvatosan nyitottam ki a szemeim, hiszen nehezek voltak, mintha tíz tonna ólom nehezedett volna rájuk. Csak fehérséget láttam egészen addig, amíg nem néztem jobbra, ugyanis éreztem ,hogy valami a karomra nehezedik. Megállapítottam, hogy ez az egyik osztálytársam, Balázs feje volt. Megrémülten néztem körbe, foggalmam sem volt, miért fekszek itt, mit keres itt mellettem ő. Amint megpillantottam a csipogó gépeket magam mellett,l áttam a kezemből kilógó csöveket s a begipszelt lábam ,megkaptam a választ: egy kórházban vagyok!
-Bassza meg!!-c súszott ki a számon, Balázs pedig ébredezni kezdett.
-Szia Reni. Hogy érzed magad?-k érdezte, miközben nyújtózkodott egyet a székén ülve.
-Rosszul. De te miért vagy itt? Nem suliban kéne lenned most? És egyáltalán én miért kerültem ide be?- rohamoztam meg kérdéseimmel. Szerettem volna ezekre a míértekre mihamarabb kielégítő választ kapni.
-A szüleid hazaküldtem lepihenni, valakinek maradnia kellett itt veled. A suli pedig nem fontos.-legyintett.- Amúgy szólok az orvosnak, ő majd mindent elmond alaposan.
-Nagyszerű.-morogtam.
Hatalmasat nyilalt a fejembe. Amint a homlokomhoz kaptam a kezem éreztem, hogy van ott egy kötés. Felrémlett pár képkocka a balesetemből, de még mindig sok volt a kérdés bennem. Ekkor topppant be a szobába egy fehér köpenyes férfi s mögötte osztálytársam.
-Jó reggelt. Hogy érzed magad?- mosolyogva lépett mellém és jegyzetelni kezdett valamit.
-Rémisztően.- húztam el a szám.- Elmagyarázná, hogy mi történt velem pontosan?
-A barátja elmondása szerint legurult a lépcsőről.
-Milyen barátom? Seb itt járt?- kaptam fel a fejem s a pillantásommal azonnal Balázst kerestem, hátha ő tud választ adni feltételezésemre.
-Az itt látható fiatalember nem a te barátod?- kérdezte meglepetten a kezelőorvosom.
-Igazából két nappal ezelőtt…szóval…elcsattant köztünk egy csók és egyikőnk számára sem tiszta még a helyzet.-magyarázkodott össze-vissza s én már végképp nem értettem,hogy mi folyik itt.
-Értem. Szóval annyi történt, hogy eltört a jobb lábad, a fejed összekellett varrnunk, mivel beszakadt és szenvedtél egy kisebb agyrázkódást is. De nyugodj meg, maradandó sérülésektől vagy károsodásoktól nem kell tartanod. Most pedig megyek, mert vár rám egy nehéz műtét.
      Miután az orvos magunkra hagyott minket, számon kértem Balázst.
-Elmagyaráznád, hogy mégis mi a jó franc folyik itt? Minek hazudtad azt ,hogy a pasim vagy?-emelkedett egy oktávval feljebb a hangom és bosszúsan néztem a srácra, aki bámult kifelé az ablakon.
-Muszáj volt ezt hazudnom. Én találtalak meg a lépcső alján eszméletlenül, hívtam segítséget s csak úgy tarthattam veled a mentőautóval, ha azt hazudom, hogy a barátod vagyok. Sajnálom.-fordult felém bűnbánóan s megfogta a kezem,d e én rögtön kihúztam kezem az övéi közül.
-Mindegy.- sóhajtottam.- Köszi, hogy megmentetted az életem.
      10 perc múlva egy ápolónő jött be hozzám ,beadott nekem egy injekciót, aminek köszönhetően pár másodperc múlva egyre laposabbakat pislogtam. Szükségem volt az alvásra, hiszen kimerült voltam és fel kellett dolgoznom azokat az információkat, melyeket most hallottam. Még eszembe jutott, hogy Seb talán nem is értesült a balesetemről, azt akartam, hogy tőlem tudja meg, s ne mástól. Nyúlni akartam az éjjeliszekrényen levő mobilomért, ám ebben a pillanatban elaludtam…

*****Sebastian szemszöge*****

       Épp a Milton Keynes-i gyár büféjében ülök s ebédelek Heikki és Britta társaságában, mikor megcsörren a zsebemben a telefonom. A képernyőn ismeretlen szám virít, ezért hivatalosan mutatkoztam be:-Sebastian Vettel,miben segíthetek.
-Szia Sebastian, István vagyok.
-Jó napot István. Miben állhatok szolgálatára?- kis csend lett, s ekkor hallottam meg egy női sírást a háttérben.- Ki sír a háttérben?R enivel történt valami?- idegesen ugrottan fel a székről. Az edzőm és a sajtósom zavarodottan néztek össze.
-Hazudnék, ha azt mondanám, hogy minden rendben a lányommal. Kórházba került. Ide tudnál jönni?
-Tessék? ?De….de hogy? Jól van? Mi…mi történt vele?-beszéltem össze-vissza, s közben meg kellett kapaszkodnom az edzőm vállába, mert megszédültem. Szíven ütött a hír, alig akartam hinni a fülemnek.
-Nemrég hozták be, most műtik. Legurult a lépcsőn az iskolában.
-Istenem, nem lehet igaz.- suttogtam s közben muszáj volt leülnöm.- Indulok, amint tudok. Köszönöm, hogy értesített. Viszlát.
-Mi történt?-é rdeklődött Britta.
-Reni…Reni kórházban van. Legurult a lépcsőn, most műtik. Oda kell mennem. Most azonnal. Pakoljatok, jösztök velem.-jelentettem ki s nem fogadtam el apellátát. Rohantam Christian irodájába, hiszen szükségem van a segítségére. Kopogás nélkül léptem be az ajtón.
-Miben segíthetek?- kérdezte, miközben el volt foglalva a papírjaival.
-Szükségem lenne a magángépedre most azonnal. Renihez… Renihez kell mennem!-idegesen járkáltam fel-alá, a kicsinek nem mondható iroda közepén.
-Nyugodj meg Sebastian .Ülj le s mondj el mindent, mert nem tudom ,hogy mire kell a gépem.
-Nem tudok megnyugodni!- csaptam ököllel az asztalra. Rájöttem, hogy ezzel túlléptem a célon.- Sajnálom.- suttogtam s helyet foglaltam.- Reni apja nemrég telefonált, hogy a Kedvesem kórházban van. Állítólag legurult a lépcsőn s most műtik. Oda kell mennem. Vele…vele kell lennem!!- sírni kezdtem. Eddig bírtam ki.
-Sajnálom.- tette a kezét a vállamra főnököm.- Szólok a pilótának s már azonnal indulhatsz is.
-Tudnád nélkülözni pár napot Heikkit és Brittát? Szükségem lesz rájuk.
-Természetesen. Ha bármiben segíthetek, rám nyugodtan számíthatsz.
Kezet ráztunk, aztán rohantam a szobámba, hogy összepakoljak pár szükséges holmit .20 perc múlva idegesen foglaltam helyet Christian magángépén. A 3 és fél órás repülőúton úgy éreztem, hogy megőrülök. Britta kiderítette, hogy a debreceni Kenézy Kórházba szállítoták be.
      A várakozóban ott találtam a szüleit, akik nyúzottak és idegesek voltak, valamint az egyik osztálytársát, Balázst, aki rátalált s azonnal hívta a mentőket .Hálás lehettem neki, bár ekkor még meg sem fordult a fejemben, hogy féltékenységre lenne okom.

***** Reni szemszöge *****
   Lágy cirógatásokra ébredtem, melyhez egy ismerős puha kézfej és bódító illat társult. Ehhez fogható jelzőkkel csak egy embert tudtam illetni :-Seb!-suttogtam a nevét behunyt szemmel, erőtlenül.
-Itt vagyok édesem. -puszilta meg az arcom.- Hogy érzed magad?
-Most, hogy itt vagy, kicsit jobban.- ránéztem és észrevettem a több napos borostáját és a táskás szemeit.- Nem nézel ki valami fényesen.
-Hát másfél napja, mióta ide behoztak, itt vagyok. Édesapád értesített s én azonnal  ide repültem.
-Tessék? Te itt voltál az első perctől kezdve? Reggel, mikor magamhoz tértem, Balázs volt itt mellettem és itt aludt a széken.
-Hogy mit mondtál?T e reggel magadhoz tértél? Biztos? -kiabált én pedig megszeppentem teljesen.
-Igen. Kérdezd meg a dokit, ha nem hiszel nekem.
-Egész éjjel abban a fotelben aludtam.- mutatott a szoba másik sarka felé.- Reggel korán ébredtem, te még az altató hatása alatt álltál .Leugrottam a büfébe, hogy igyak egy kávét. Megkértem Balázst, hogy azonnal szóljon, ha magadhoz tértél. Fél óra múlva jöttem vissza, s te még mindig aludtál. -lenyugodott egy kicsit s megfogta a kezem.
-Balázs egy szóval sem említette, hogy itt vagy te is. Csak annyit mondott, hogy anyuékat hazaküldte lepihenni, mert mióta behoztak itt virrasztanak. És fenn voltam, a doki megnézte az állapotom, majd egy ápolónő jött be hozzám és altatót adott be.
A beszélgetést nem tudtuk folytatni,m ert bejött a doki.
-Szép jó estét. Kérem hagyja el a kórtermet, mert a barátok számára a látogatás véget ért már rég. Csak a családtagok maradhatnak itt.-nézett a az orvos mérgesen Páromra.
-Én a barátja vagyok.
-Az nem lehet.-rázta a fejét a férfi. Én pedig már most tudtam, hogy ebből még nagy baj lesz.
-Már miért ne lehetne? -csattant Szerelmem hangja.
-Reni, a te barátod nem az a srác, aki a reggel itt volt?
-Nem.- tagadtam-  Bonyolult ezt elmagyarázni.
Én mégis megpróbálkoztam ezzel s a doki elhitte, bár nagyon nehezen jutott el a tudatáig a magyarázatom. Végül kiküldte Sebit, hogy nyugodtan meg tudjon vizsgálni. Ő elfogadta ezt, mosolyogva adott egy csókot, majd kiment a szobából.
-Meddig lesz gipszben a lábam? És mikor mehetek haza?
-A gipszet még 4 hétig biztosan viselned kell, aztán rehabilitációra kell majd járnod, mivel eleinte nem lesz könnyű a járás. Nem akarlak megrémiszteni ,de az első lépések fájni fognak nagyon. Néhány napon belül hazamehetsz, nem látom értelmét annak, hogy itt tartsunk. Azonban otthon be kell tartanod néhány fontos utasítást, melyet majd a zárójelentésedben olvashatsz.

****** Sebastian szemszöge *****
Miután az orvos kérésére elhagytam a szobát, a várakozóban azonnal Balázs felé intéztem mérges pillantásom. Ha ölni tudnék ezzel a nézéssel, valószinű ,hogy ez a féreg már rég nem keserítené meg az életem.
-Magához tért? Tudtál beszélni vele? Hogy van?-aggódva állt elém Laura.
-Nyugodjon meg, minden rendben van vele. Magához  tért és igen, tudtam vele beszélni, bár valaki jobban járt volna, ha nem beszélek vele.- s megindultam a célpontom felé.-Mégis mi a jó francot képzelsz te magadról?- sziszegtem annak az alaknak  a képébe.
-Miről beszélsz?
-Ne tedd itt nekem a szentet, mert jól tudod, hogy nem vagy az. Hálás vagyok neked, hogy megmentetted a barátnőm, akit mindennél jobban szeretek, de ettől még nem fogok a nyakadba ugrani és össze-vissza csókolni téged.- egyre jobban bedühödtem.
-Pedig igazán megtehetnéd. Veled ellentétben én vele vagyok, számíthatott rám. Te a világ másik végéről repültél ide, míg István nem értesített a balesetről ,éltél a magad kis világában.- vágta oda mellékesen.
-Ha bűnbánatot akarsz kelteni bennem, akkor szólok, hogy az nem lesz olyan könnyű!!-kiabáltam.- És ugyan miért lennék éppen anyira hálás neked? Mert azt hazudtad hogy Reni barátja vagy? Mert elhallgatad előlem ,hogy a reggel felébredt az altatásból? Pedig szépen megkértelek ,hogy szólj nekem.- kezdtem elveszíteni a türelmem.
-Csak nem féltékeny vagy?- nevetett gúnyosan.- Félsz, hogy lecsapom a kezedről Renit, mi? Minden esélyem megvan rá ,hiszen hetek óta még csak felé sem nézel. Tudod mindig is erre a pillanatra vártam, hogy közeledhetek felé. Nem kell aggódnod, ha igazán szeret, ahogy mondja, akkor az első próbálkozásomnál megkér, hogy hagyjam békén.
-Na ide figyelj te szemétláda.- hogy még hatásosab legyen a dühbe gurulásom, megragadtam a torkát.- Nem kis erőfeszítésembe kerül az, hogy ne verjelek agyon! De moderálom magam, mert kórházban vagyunk s itt mindannyian azt akarjuk, hogy Reni felépüljön. Ha azonban meg akarsz ismerkedni az öklömmel, akkor nyugodtan feszegesd tovább a húrt drága barátom!!
  Az edzőm ebben a pillanatban állt közénk:- Higgadjatok már le az Isten szerelméért! Ide betegeket hoznak, az ember nem boxmeccset jön nézni.
-Balázs, hálásak vagyunk a segítségedért, de mostmár menj haza, Reninek nincs szüksége rád, mert mi és Sebastian is itt maradunk vele.- szólalt meg István is.
     Az orvos most jött ki Párom szobájából s megosztotta velünk azt, hogy nem fognak fellépni komplikációk, hogy pár nap múlva elhagyhatja a kórházat, de mindenképpen nyugodt környezetre és sok-sok pihenésre van szüksége. A szülei bementek hozzá, míg én Heikki és Britta társaságában a környéken sétáltam, ugyanis le kellett nyugodnom valahogy.
-Az a legrosszabb az egészben, hogy igaza van ennek a gyökérnek. Csakis magamnak köszönhetem majd, ha lecsapja Őt a kezemről ,ugyanis alig vagyok vele, magára hagyom sokszor hetekig , s ma reggel sem én voltam az ,aki fogta a kezét, hanem ez a fiú!-álltam meg s néztem rá jelentőségteljesen a velem tartókra.
-Ez nem igaz Sebastian!- hurrogott le Britta.- Reni szeret téged, te vagy a mindene s észre fogja venni, ha az az alak le akarja venni a lábáról. Lassan 6 hónapja lesztek együtt s eddig nagyon ügyesen leküzdöttétek a távolságot és minden egyebet. Ne hagyjon el a hited, bízz a szerelmetekben!
-És mi a garancia arra, hogy le is fog szállni Reniről? Figyeljem minden lépését Balázsnak? Vagy ami roszabb, láncoljam magamhoz Renit ?Bele őrülök, ha elveszítem!-ekkor felrémlettek előttem Szerelmem szavai: Lehet,hogy ma még szerelmes vagy a párodba,de az is megtörténhet, holnapra ez az érzés elillan.Ahogy  minden,úgy a szerelem is múlandó.Bármikor feltűnhet egy új alak,aki talán jobb,másabb.Az ember folyton valami másra vágyik,a vágyai változnak.”- Mi van, ha ez az alak elcsábítja a fejét azzal, hogy olyat ígér neki, amit én nem tudok megadni számára? Elég csak azt ígérnie, hogy a bajban mindig fogja majd a kezét. Reni ezt értékelni fogja, hiszen mikor a legnagyobb támogatásra lenne szüksége én sosem vagyok mellette. Most sem tudtam a balesetéről.- dramatizáltam egyre jobban túl a dolgokat.
-Sebastian Vettel elég legyen már!! Olyasmit képzelsz bele a dolgokba, amik nincsenek is. Meséltél nekem Reni újévi fogadalmáról. Azt mondtad, hogy szavahihető lány, akkor most miért kételkedsz benne? Balázst elküldtük, Reni most biztosan azt várja ,hogy bemenj hozzá.-térített észhez az új edzőm.
Britta javaslatára bementem egy cukrászdába s vettem egy kis édességet. Rátaláltam Reni kedvenc sütijére. Visszafelé a kórházba találkoztam egy virágárus kisfiúval, aki rózsákat árult. Megvettem tőle az egészet és boldogan siettem vissza a kórházba.
     A szobájának ajtaja előtti kanapén ott ült István, Laura pedig már aludt.
-Reni ébren van?
-Igen és már durcizik, mert hiányol téged.
-Értem.- vettem tudomásul mosolyogva .Melegség töltötte el a szívem István szavainak hallatán. Jól esik ,hogy hiányzom Neki.- Menjenek haza, én itt maradok éjszakára vele. Nyúzottnak és nagyon fáradtnak tűnnek.- javasoltam a szülőknek. Mielőtt elmentek volna, Laura megszólalt:- Ha pihenni szeretnél ,vagy csak venni egy forró fürdőt, akkor tudod hol lakunk.-megszorította a kezem s hazaindultak.
-Aludnod kéne meg valami táplálékot is magadhoz venni, mert több, mint 30 órája kávén és levegőn élsz. Nem tesz ez jót a szervezetednek.- figyelmeztetett Heikki.
-Tudom-sóhajtottam. -Még maradok egy kicsit Vele, aztán megyek megfürdöm, alszom és reggel újra bejövök .Itt tudnátok maradni éjszakára?- néztem a sajtósomra és a finnre.
-Természetesen Seb.- egyeztek bele mindketten.
     Köszönetképpen bólintottam egyet, majd benyitottam Páromhoz. Mikor megbizonyosodtam arról, hogy nem alszik, beljebb mentem és leültem az ágya melletti székre.
-Hiányoztál.- pillantott rám gyönyörű szemeivel.
-Muszáj volt sétálnom kicsit a környéken. Amúgy is a szüleid voltak itt benn, nem akartam zavarkodni.
-Te sosem zavarnál édesem. De már itt vagy velem s ez boldoggá tesz. Szeretlek.-suttogta lágy hangom majd megsimogatta az arcom.
-Én is szeretlek. Jobban, mint eddig valaha.- leheltem ajkai közé két csók között.- Amúgy hoztam neked egy kis ajándékot. Gondoltam, örülni fogsz neki.- mutattam a virágra s a zacskóra, mely a kedvemc sütijét tartalmazta.
-Segítenél felülni?
-Persze.
A derekát megfogva segítettem neki ülő alkalmattosságba tortnázni magát s gondosan a hátához tettem a párnáját.
-Gyönyörű ez a csokor.
A szeme csak úgy csillogott, akár a sarki csillag .Ezt a csillogást akartam látni. Látni, ahogy egy kicsit is boldoggá és elégedetté tudom tenni. Tudom ,hogy egy apró ajándék nem tudja pótolni a nélkülem eltöltött éjszakáit és magát a hiányomat. De próbálkozni azért lehet. Jelen helyzetben utálom a munkám és azt a rohadt nagy távolságot, melyet mindketten nehezen tudunk legyőzni.
-Aranygaluskát is hoztál nekem?-pislogott rám meglepetten.- Köszönöm.
-Tudom, hogy szereted. És remélem van olyan finom, mint amilyet te sütöttél nekem anyuéknál.
Ezután alkalmasnak tartottam a pillanatot arra, hogy bemutassam az új edzőm és életem megkeserítőjét.
-Kicsim, ő itt az új edzőm, Heikki Huovinen.
-Szia Reni. Sajnálom, hogy ilyen körülmények között kell megismerhetnem téged.-fogta meg a törékeny kis kezecskéjét, melynek imádom puhaságát és illatát.
-Örvendek. Hát én sem így terveztem az első találkozásunk, de nem tudunk mit tenni.-kacagott a mézédes hangján.
    Ezután beszélgettünk kicsikét, bár a szavak embere Reni és Heikki volt. Hagytam időt és lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék egymást. Nyugodt szívvel állíthatom azt, hogy jól megértik egymást, nem kell tartanom egy esetleges nézeteltéréstől közöttük.
    11 óra felé elaludt, miközben a karját és a haját simogatam egyszerre.
-Remélem ,hogy egyszer meg tudod majd  bocsátani nekem azt, hogy nem lehettem veled a baleseted történtekor. Megérteném, ha egy nap más férfi karjaiban látnálak, hiszen tudom, hogy Te jobbat érdemelsz. Azonban amíg Te nem kéred tőlem, én nem foglak elengedni.- törölgettem a könnyeim.- Addig még rengeteg szép és izgalmas éjszakát akarok okozni neked Szépségem. Legyen csodaszép és nyugodt álmod Kisangyal.-adtam egy lágy puszit puha és illatos arcára, majd rábíztam Őt az edzőmre és a sajtósok gyöngyére.

****** Reni szemszöge ********
       Mikor reggel felébredtem ,izgatottan néztem körbe a szobában, hiszen este Szerelmem itt volt, s abban reménykedtem ,hogy itt aludt. Ő azonban nem tartózkodott itt és egy kis szomorúság költözött a lelkem mellett a szemembe is. Ám ez csak egy pillanatig tartott, hiszen máris mosolyra húzódott a szám, amint megláttam Heikkit és Brittát. A kanapén feküdtek mindketten, de itt a hogyan a lényeg. A sajtós az edzőn feküdt teljesen, ujjaik pedig össze voltak kulcsolva. Nagyon édesek voltak együtt, boldogság töltötte ki a belső szerveim a látvány miatt. Ha jól tudom, Brittának nincs senkije sem és Heikki is amolyan “magányos farkas”, szóval semmi akadályát nem látom annak, hogy több legyen köztük, mint munkakapcsolat vagy barátság. Ha kell, szívesen vállalom a kerítő szerepét és szerintem Sebas sem venné zokon, ha segítenénk nekik egymásra találni. A fiatalok épp ekkor ébredeztek.
-Jó reggelt. Hogy érzed magad?-érdeklődött a német lány, s közben nem változtatott fekvő helyzetén.
-Köszönöm, ezen a csodás reggelen csakis jól érezheti magát az ember.- vigyorogtam.- És ti hogy vagytok? Jó volt egymásba gabalyodva aludni?
-Tessék?- kérdezte zavarodottan a finn.Ekkor vették észre, hogy össze vannak kulcsolva ujjaik és a testük egymáshoz simul. Britta azonnal felült, rendezte vonásait, majd kirohant. A finn pedig a szemem előtt pirult el tetőtől talpig.
-Jajj nem kell szégyenlősnek lenni Heikki !Nagyon szép pár lennétek.-osztottam meg vele elképzelésem.
-Ugyan Reni. Csak munkakapcsolat van köztünk.- állt fel a kanapéról és a homlokát kezdte dörzsölni.
-Persze, persze. A “csak” munkatársak nem szokták megfogni egymás kezét és összebújva aludni. Nincs abban semmi rossz, ha az embernek tetszik egy nő. Britta intelligens, gyönyörű, érthető, hogy megakad rajta a szemed. Csak meg kell találnotok a kiskaput egymás szívéhez. Tudod azon gondolkodtam, miképp kéne összehoznom titeket.
-Te inkább azon gondolkozz ,hogyan fogsz felépülni.-morgott.
     Nemsokára megérkezett az általam annyira várt személy. Felültem az ágyon, kitártam karjaim, Ő pedig szorosan magához ölelt, majd megcsókolt.
-Látom jó kedved van ma reggel.- álapította meg kuncogva.
-Teljes mértékben.-bólogattam.- Gyere búj mellém és elmagyarázom, hogy mitől is szép ez a reggel.
   Alrébb fészkeltem magam nagy nehezen, Ő pedig befeküdt mellém, szorosan átölelt, míg én a mellkasára helyeztem a fejem. A szívem a torkomban dobogott, amint megéreztem közelségét és testének természetes melegét. Ez a pillanat teljesen idilli volt ,minden este ezekre az ölelő karokra vágytam, melyek között az idő más dimenzióban jár. Férfiasan erős karjai mindentől védenek, akárcsak a bástyák a várat.
    Mesélni kezdtem a kis tervemről ,miszerint össze akarom hozni az edzőjét és a sajtósát,mivel szép pár lennének.
-Nem akarsz te egy kicsit sokat? Tommi után Heikkit is el akarod üldözni mellőlem? Lassan megnősíted az egész Red Bull csapatot.- nevetett. Imádtam ezt a nevetést. A nap 24 órájában képes lettem volna hallgatni ,s még akkor sem lett volna elég .A telhetetlenségem néha határtalan tud lenni…
-Álljunk meg egy kicsit!- tettem fel a kezem.- Először is nem házaságra gondolok. Miért ne járhatnának? Másodszor pedig Tommi és Berni összejöttek maguktól is, nem kellett kerítőt játszanom.-s zögeztem le ellenállást nem tűrően.-S zerintem tehetnénk 1-2 kíséreletet. Annyira látszik, hogy egymáshoz illenek.- könyörögve néztem Rá ,előszedve “zsebemből” a kiskutya tekintetet.
-Te komolyan össze akarod illeszteni a tüzet és a vizet? Ők ketten teljesen ellentétei egymásnak. Heikki visszahúzódó típus,utál kamerák előtt lenni, míg Britta bátor, szókimandó csaj, aki mindig kamerák előtt szerepel.
-Az ellentétek vonzzák egymást Seb! Nem hinném, hogy emiatt nem jöhetnének ki jól.
-Végülis nemrég láttam őket kettesben ülni a büfében. Jól szórakoztatták egymást. Van öteleted, hogyan hozzuk őket össze?
-Tudtam, hogy számíthatok Rád!! -megrohamoztam csókjaimmal.- Még nincs, de Te majd segítesz nekem ,úgyanis közel vagy hozzájuk.


**** 1 héttel később *****
    4 nap telt el azóta, hogy elhagyhattam a kórházat .Bevallom, hogy még egy napot nem bírtam volna ki abban a környezetben. Az ágyam kényelmetlen volt, az utolsó napokra a hátam is megfájdult tőle, a fertőtlenítő szaga is egyre elviselhetetlenebbé vált és akkor a kosztot még nem is kritizáltam!! Na a kaja az undorító volt minden szempontból… Anya minden nap hozott nekem friss ételt és zamatos gyümölcsöt. Imádtam anya főztjét, de sokszor úgy kellett hazahoznia a műanyag kis tálakat, ahogy behozta nekem: tele! A kapott gyógyszerek miatt elment az étvágyam teljesen, s elmondhatom, hogy pár kilóval könnyebb vagyok az elmúlt hetekhez képest.
    Egyedül vagyok itthon, egyik nap apa ,másik nap anya ugranak haza az ebédszünetükben. Azt veszem észre, hogy anya is egyre soványabb és nyúzottabb, rengeteget ugrál itthon körülöttem. Tiszta rohanás lett az életük, s ezt kinek köszönhetik? A lassan 19 éves lányuknak, aki felelőtlen és képes kitörni a nyakát, lábát .Ez vagyok én. Azt mondják, hogyha valami nem tetszik, akkor reklamálni a gyártóknál lehet!!!
    Suli után Balázs mindig beugrik hozzám. A beugrik szó az mondjuk nem elegendő ide, hiszen estig itt van nálam. Hozza az aznapi leckéket,e lmeséli, hogy mi volt ma a suliban, a fizika tanárom épp kinek a fejét ordította le, vagy az osztályfőnöknőm épp miért kelt fel bal lábbal. Általa nem maradok le semmiről sem. Egy igaz barátként tekintek rá. Egy olyan barátra, akinek létezéséről nem is tudtam, egyik napról a másikra lettünk jóban s kerültünk közel egymáshoz. De mint tudjuk, bajban ismerszik meg az igaz barát.
    Ma szombat van este van, szüleim elküldtem lefeküdni, Balázst meg áthívtam filmet nézni. Anya még gyorsan csinált popcornt és elkezdtünk nézni egy jó kis horrort. A film nagyon lekötötte a figyelmünk. Ebből adódott az is, hogy véletlenül egyszerre nyúltunk a tálba és megérintettük egymás kezét. A tekintetünk azonnal összekapcsolódott. Nagy szemekkel figyeltem, hogy mit is művel ezután. Alrébb rakta a tányért és közel hajolt hozzám.
-Mondták már neked, hogy te vagy a leggyönyörűbb lány kerek e világon?- kérdezte őszinteséggel, amitől én megrémültem. Ő közben a fülém mögé tűrte az egyik hajtincsem s végigsimított a karomon. Egy mozdulattal lefektetett az ágyra, föjém hajolt, vigyázva a gipszben levő lábamra. Az ajkai közeledtek az enyémhez, majd szépen lassan megérintették egymást. Eleinte csak kóstolgatta ajkaim, majd harapdálni kezdte azokat, végül pedig a nyelve utat talált a számba. Menet közben felfogtam, mi is történik. Ahelyett, hogy eltoltam volna magamtól, átöleltem a nyakát és visszacsókoltam. Hosszan és szenvedélyesen.
Ebben a percben viszont kivágódott az ajtó, mi szétrebbentünk, de már késő volt. A betoppanó látta, hogy mit műveltem és farkas szemet néztünk azzal a személlyel, aki véget vetett csókunknak…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése