2013. május 27., hétfő

41.fejezet

   Egy hete vagyunk távol egymástól. Órákat lógok a telefonon, volt úgy, hogy egy nap 4 alkalommal is beszéltünk. Érzem a hangján, hogy nehezen viseli Ő is az egyedüllétet, de az kicsit kárpótolja, hogy pénteken újra autóba ülhet majd. Lelkesen mesélt nekem arról, hogy nyerni szeretne Belgiumban.
    Berni holnap reggel utazik Németországba. Ennek alkalmából egy nagy családi ebéd volt nálunk, utána pedig mindenki a kanapéra telepedett, hogy együtt nézzük meg a Belga Nagydjjat. A rajt előtt még 1 órával hívott Seb, így volt lehetőségem arra, hogy sok sikert kívánjak neki. Most először éreztem félelmet. A rajtnál jobban vert a szívem, mint valaha. Tudom, hogy nem kell Őt félteni, de aggódtam, hogy balesete lesz. Berni nem foglalkozott ilyesmivel, kimutatta, hogy mennyire szereti Tommit. Akárhányszor mutatták a finnt, szélesen vigyorgott. A legjobb barátnőm túl volt már több párkapcsolaton, de a leghosszabb 3 hónapot tartott. Azt hiszem a finnel most tartósabb lesz.
    A futam nem hozott különösebb izgalmakat, hiszen Seb nyert. Egész hétvégén fantasztikusan végezte a munkáját, egy rossz szóval nem lehet megilletni Őt. Ebben Tommi keze is benne van, hiszen öntötte belé a lelket folyamatosan. A tévé előtt sírva néztem végig a díjkiosztást és puszilgattam a képernyőt. Anyáék is büszkék voltak Szerelmemre.

******
A reggel hamar rám köszöntött.Úgy ugrodtam ki az ágyból ,mintha puskából lőttek volna ki,hiszen 1,5 óra múlva Berni elutazik hosszú-hosszú időre. Gyerek korunk óta együtt vagyunk és mondhatom, hogy ő az egyedüli barátnőm. Neki köszönhetem azt, hogy Sebastian Vettel barátnője vagyok. Ő és Tommi voltak azok, akik nem hagyták, hogy elszúrjam a kínálkozó lehetőséget. És tessék, mostmár búcsúzkodunk.
-Egy valamit nem felejts el: a távolság nem akadályozza meg azt, hogy mi örökre barátnők maradjunk és tudod, hogy rám mindig számíthatsz. Nem esküszöm meg arra, hogy minden hétvégén hazajövök, mert nem kevés a távolság, de havonta 1-2 hétvégére hazalátogatok majd. És ne felejts el mosolyogni. Meglátjátok, megéri harcolni és kitartani, mert ti egymásnak vagytok teremtve. Bármi is történjék, a világ legnagyobb  kincse melletted áll: Seb. Ha szeretitek egymást, nem létezik olyan dolog, mely szétválasszon benneteket.- látott el tanácsokkal.
-Megfogadom a tanácsaid. És mivel te többet fogod látni a srácokat, ezért arra kérlek, hogy vigyázz rájuk.
-Mindenképpen.- bólogatott.- Telefonon és neten majd beszélünk és ha van esetleg valami intim dolog köztetek, mikor taliztok, mesélj el mindent és ne titkold el, mert Sebiből úgy is kihúzom akár harapófogóval is.- ezt vigyorogva súgta a fülembe az utolsó ölelkezésünk közepette. Ezután beszállt a rá várakozó taxiba.

******
     1 hete kezdődött el a suli. Rengeteget tanulok, hiszen nem akarok csalódást okozni sem a szüleimnek,s em Sebinek. Az életem alaposan felfordult. Futó tűzként terjedt el a hír a suliban,h ogy én vagyok Sebastian Vettel barátnője. Hirtelen mindenki az én barátom akart lenni, de szép számmal akadtak olyanok is, akiktől gyilkos pillantásokat kaptam és, ha ez nem lenne elég, akkor össze is súgnak a hátam mögött. Egyesek szerint csak hírnévre vágyom, mások szerint Seb sokkal jobbat érdemel nálam, mert mellettem nincs jövője. De a legtöbben azt az álláspontot képviselik, hogy nekem a pénze kell és nem a német maga!! Kicsit zavar még mindig az, hogy az Ő pénzén nyaraltam, de 2 hete nem láttuk egymást és mégcsak nem is pénzel engem!! Igazából nem érdekelnek ezek a dolgok. Élek a magam kis világában és tudom, hogy lehetetlen mindenkinek megfelelni.E gyedül csak Sebastian érdekel. Rengeteg támogatást kapok az Ő részéről és a családja is hívogat minden héten vagy két alkalommal. Anya is megismerkedett közben Heikével és órákat csevegnek a telefonon keresztül. Anya és apa elől sosem titkolom el, hogy milyen nehéz ez nekem, minden este megbeszélem velük mennyire hiányzik Seb és azt is, hogy mit mondanak a hátam mögött. Ami borzasztóan jól esik, hogy támogatnak.
    
     Elérkezett szeptember 11-e, a Száguldó Cirkusz Monzában állomásozik. Karrier szempontjából ez Párom legfontosabb helyszíne, hiszen 2008-ban itt aratta első győzelmét a Red Bull kiscsapatával- a Toro Rossóval- és igazán ekkor figyeltek fel Rá. Mindenki találgatta, hogy vajon Ő lesz-e Schumacher utódja és tudták, hogy egyszer még világbajnok lesz .És tessék! Ma már tudjuk, hogy ezen jóslatok és találgatások valósak lettek.
    Idén méltóan jött ide, hiszen csodálatos versenyt futott itt.M egszerezte a pole-t, de a rajt nem sikerült neki túl jól. Alonso elé került, de pár körrel később kijavította a hibáját, fél kerékkel a füvön előzve meg a spanyolt. Már ezért megérdemli, hogy ismét világbajnok legyen!! A szüleimmel őrjöngve tapsoltuk meg. Innentől kedzve pedig nem engedte ki a győzelmet a keze közül. Nem tudom érezte-e, hogy a pólója és a sapija rajtam volt és azt, hogy nagyon izgultam érte.
    Este fél 8 felé az Ő hívása zavarta meg a vacsit. Nem akartam én hívni, mert nem tudtam, mikor szabadul a riporterek “karmai” közül, de örültem, hogy Ő tette meg a lépést és nem felejtett el.
-Gratulálok a világ legjobb és legcukibb és legügyesebb pilótájának!!-üvöltöttem a telefonba.
-Köszönöm Szépségem!- hallottam a hangján, hogy elérzékenyült  kissé.- Nem tudtalak hamarabb hívni, ezek a riporterek nem hagytak békén!
-Tudom Seb és nem haragszom  Azért.nagyon szurkoltunk itthon ám Neked!-váltottam témát.
-Éreztem.-nevetett.- A célvonalon áthaladva Te jutottál eszembe. Nagyon hiányzol Édes.-sóhajtott.
-Te is nekem. Van esély arra,h ogy a napokban lássalak? Ha legalább egy fél napra is.
-Sajnos nem sok. Holnap estig itt kell maradnom, valami rendezvényen kell részt vennem. Semmi kedvem ehhez, sokkal inkább repülnék hozzád most rögtön.
    A szívem összeszorúlt és könnyezni kezdtem. Anya simogatta a hátam nyugtatólag.
-Beszélhetnék a szüleiddel?- szólalt meg ismét, én pedig odaadtam a készüléket apunak.
-Igen, persze. Jól tanul és jól is viselkedik. Olyan, mint egy kis angyal. Vigyázunk rá,p ersze. Szia.
Apu visszaadta a telefont.
-Le kell tennem Kicsim. Szeretlek, ezt ne feledd el.
-Én is szeretlek. Szia!

    A hétfői nap nagyon nehezen telt el a suliban.A mint haza értem, hívtam Sebit, de ki volt kapcsolva a mobilja. Ekkor jutott eszembe, hogy biztos azon a rendezvényen van, amit tegnap este emlegetett. Szomorúan ültem le tanulni, mert jól esett volna hallani a hangját.
     Épp fürödtem, mikor csengettek. Nem foglalkoztam azzal, hogy ki lehet, mert én nem vártam vendéget ma estére. Izabella vagy valamelyik másik szomszédunk gyakran átjön hozzánk. Fél óra múlva pizsiben mentem le a konyhába vacsit csinálni. Egyszer csak valaki a hasamra csúsztatta a kezeit, belecsókolt a nyakamba,é n pedig kiejtettem a kést a kezemből,m ikor megéreztem a mámorító illatot. Megfordúltam és Ő állt velem szemben teljes egészében.
-Ooohh Seb!! Annyira hiányoztál!-ugrottam a nyakába.
-Te is nekem szépségem.- a térdeim alá nyúlt, felültetett a konyhaasztalra és vadul csókolózni kezdtünk.
-Nem akarok zavarni, de jobb lenne, ha ezt a nappaliban folytatnátok.- szólt közbe anya és vigyorgott. El is szégyeltük magunkat.
    Helyet foglaltunk a kanapén, anya is és apa is csatlakozott hozzánk.
-De hogy is kerülsz Te ide?- kérdeztem Tőle az ölében ülve.- Nem Olaszországban kéne lenned?
-Hát izéé…-sütötte le a szemeit.
-Áhá! !Szóval csak kamu volt  ez a rendezvény dolog. Ti erről tudtatok?- néztem a szülemire,a kik csak hevesen bólogattak.- Na szép! Haragszom ám rátok, mert hazudtatok.- durciztam.
-Meg akartalak lepni, de mehetek is, ha zavarlak.- mondta komolyan, de láttam, hogy nehezen tartotta vissza a mosolyát.
-Nem mész Te sehova!- simogattam meg az arcát és megcsókoltam.- Elég jó színészek vagytok.-nevettem és mindenkiből kitört a nevetés.- Meddig maradsz?- tettem fel a kérdést.
-Vasárnap estig, ha a szüleid is megengedik.
-Nyugodtan maradhatsz, ameddig csak szeretnél. -mosolyogva veregette meg apu a vállát.
    Megvacsoráztunk, aztán a lefekvéshez készülődtünk. Belépve a szobába egy hatalmas virágcsokor hevert az ágyamon.
-Ez az enyém?- néztam rá nagy szemekkel és kezembe vettem a csokrot.
-Igen.-b ólogatott.- Nem jöhettem üres kézzel.- ölelte át a derekam.
-Nem kellett volna Seb. Nagyon tetszik, ne értsd félre,d e nekem elég az, ha itt vagy. Jöhetsz mindenféle virágcsokor vagy ajándék nélkül, nem fogok megharagudni.
-Azért hoztam, mert ezzel szeretnék bocsánatot kérni azért, hogy ennyire elhanyagollak.-csókolt meg.
   
-Látom kicsit “átrendezted” a szobát.- mondta, miután visszajöttem a szobába egy vázával.- Kiraktad a nyaraláson készült képeket. És jééé!! Itt a Red Bull-os maci is.-guggolt az éjjeliszekrény elé.
-Muszáj volt, szép emlékeket hordoznak magukban ezek a tárgyak. Örömmel fogok vissza emlékezni arra a 2 hétre.
-Még így is, hogy nem tartottam be az ígéretem?- kérdezte sóhajtozva.
-Milyen ígéretet?- nem értettem mire céloz.
-Megígértem a szüleidnek, hogy vigyázok rád és neked pedig azt, hogy emlékezetessé fogom tenni ezt a nyarat számodra.- magyarázta a dolgot.
-Betartottad amit ígértél, hiszen nem felejtettem el ami történt velünk.- simogattam az arcát.
-Ez így igaz, emlékszel mindenre, csupán nem úgy ahogy én szerettem volna. Én sokkal jobban szeretném, ha azért gondolnál vissza mosolyogva mindenre, mert megismerted a családom, mert lefeküdtünk egymással, mert gyönyörű helyeken jártunk. De ehelyett arra fogsz sokszor gondolni, hogy Michael lánya mennyire megbántott, hogy Hannaval kellett találkoznod, hogy Liverpoolban baromként viselkedtem veled és ha ez nem elég, kis híján megerőszakolt egy vadállat.- mesélte mindezt úgy, hogy fel-alá járkált a szobában, kis híján lyukat vert már a szőnyegre is.
-Nem érdekelnek ezek a dolgok Seb!! Veled éltem ezeket át és ha hiszed, ha nem, ezen dolgoknak is megvan a maga szépsége. Én minden este vissza emlékezek arra, hogy milyen gyengéd voltál velem az első közös éjszakánkon. Megismertem a szüleidet és ez nagyon fontos számomra. Utálom, mikor ilyen vagy, mikor magad gyötröd. Pedig ez most hasztalan. El kell fogadni, hogy megtörténtek ezek a dolgok és ettől függetlenül én nagyon jól éreztem magam.- öleltem meg. -Amúgy nem csak a szobában, hanem a nappaliban is vannak ám képek.- tereltem a témát néhány pillanat múlva.
-Azokat mutatta anyukád. Amúgy nálam is ugyan ez a helyzet. A fürdő kivételével mindenhol kitettem a képeid. Az alvóspólód pedig hordom magammal folyton.S pá-ban és Monzában is azt ölelgettem lefekvéskor.- nevetett.
-Én pedig a Te pólódban alszom. Az időmérőn és a futamon pedig teljes RB szerelésben ülök a TV előtt és Neked szurkolok.
-Milyen kis fanatikus lettél.-kacérkodott vigyorogva.
    Akárhogy is akartam rávenni arra, hogy beszélgessünk, Ő hajthatatlan volt és szó szerint “rám erőszakolta” az alvást.
    Reggel jóval 7 előtt ébredtem. Sebit nem találtam magam mellett, ezért lementem a konyhába. Meglepetésemre kész reggelivel várt.
-Szép jó reggelt baba. Gondoltam leveszem a terhet rólad és én készítem el a reggelidet.-csókolt meg.
-Köszönöm. Anyáék elmentek, ugye?-kérdeztem és leültem enni.
-Igen. Fél 7-kor keltem és mire leértem az emeletről, pont akkor vették a kabátjukat és rám bízták a házat és azt is, hogy időben keltselek fel.
-Húú apááám!-kuncogatm.-Csak felfordulást ne csinálj!!
-Te minden reggel ilyen kis pimasz vagy?- könyökölt az asztalon és mosolygott rám.
-Nem minden reggel.-mondtam tele szájjal.
-Elkísérhetlek a suliba?- tette fel a kérdést hirtelen, én pedig alig kaptam levegőt.
-Tessék?-visítottam.
-Szretenélek elkísérni.
-Én pedig nem szeretném ezt.- álltam fel az asztaltól, felmentem a szobámba, elkészültem, vettem a táskám és indulásra készen álltam.
-3-kor itthon leszek. Vigyázz magadra és nagyon szeretlek.-csókoltam meg.
-Én is szeretlek.-mondta.
  Ezután bezártam magam mögött az ajtót.

   Irodalom volt az utolsó órám. Az eszem total máshol járt. Féltem attól, hogy megbántottam Sebit, eztáltal fogja magát és hazamegy. Most az egyszer nem vágytam arra, hogy hazamenjek. Pedig 2 után 20 perccel ez is eljött. Az úton azon gondolkodtam, miként fogok bocsánatot kérni  és magyarázatot adni a viselkedésemre. Végül arra a következtetésre jutottam, hogy az igazat mondom el.
    Vettem egy mély levegőt és benyitottam a házba. Az ajtó nyitva volt, ezért megkönnyebbültem. A szobámba  beérve Sebit láttam, ahogy az ágyon ül és az egyik füzetembe firkál.
-Szia Édes.- köszöntem és ledobtam a táskát a földre.
-Szia baba.- mosolygott, tehát nincs harag.- Épp a fizika háziddal kínzom magam. Kicsit régen érettségiztem már.-nevetett.
-Seb, tegyük most félre a fizikát.- kivettem a kezéből a füzetet, az asztalra dobtam és leültem mellé.- Komolyan el kell beszélgetnünk. Én sajnálom ami a reggel történt, bocsánatot kérek, ha esetleg megbántottalak, de nem szerettem volna, hogy elkísérj a suliba.-hajtottam le a fejem.
-Piszkálnak a suliban,igaz?-emelte fel a fejem.
-Azt elviselem, hogy Mrs.Vettelnek szólítanak, de sokszor hallottam már olyan véleményt, miszerint csak a pénzedért vagyok veled és nem lehetsz mellettem sosem boldog.-válaszoltam.
-Reni! Ők csak irigyek. Mindketten tudjuk, hogy neked nem kell az én pénzem. Velük pedig nem kell foglalkozni. Beszéltél már erről a szüleiddel?
-Igen, tudnak mindenről, ami bennem és a suliban zajlik. Anyum szerint emelt fővel kellene járnom és vigyorogni az ilyen alakokra, mert büszke kéne lennem arra, hogy te az enyém vagy. Én az vagyok, csak nem tudom kezelni a helyzetet.
-Segíthetek,ha gondolod.

*****
Eljött a csütörtök. Seb tökéletesen megoldotta a fizika házim, kaptam is egy 5-öst rá. Azt hiszem köszönettel tartozom Neki. Tanulás közben hallottam, ahogy a szüleim és Seb nevetgélnek. Párom előszerettel mesélt a gyerekkorában elkövetett csínjeiről és elképzeltem, ahogy magyaráz széles vigyorral az arcán és közben mutogat.

*****
Péntek este a nappaliban csevegtünk és Seb a kezembe nyomott egy borítékot.
-Kimi megkért, hogy adjam át Neked.
 Nagy szemekkel néztam Rá és izgatottan bontottam ki, majd hangosan olvasni kezdtem a tartalmát:
“Kedves Reni
Szeretettel meghívlak Téged az október 21-én megtartandó bulira, amit a szülinapom alkalmából rendezek meg itt, Baarban. Remélem, hogy a suli és a szüleid nem lesznek akadályok és megtisztelsz minket azzal, hogy Sebastian oldalán látni fogunk.
Szeretettel várunk Téged:
Jenni és Kimi”

-Kik lesznek még ott ezen a bulin?-kérdeztem Sebitől.
-Paula, Rami a testvére és annak felesége ,valamint Kimi haverjai, akiket meg kell ismerned feltétlenül.-vigyorgott.
-Te mész, igaz?
-Igen édes. És bízom abban, hogy velem jössz.- simított ki egy hajtincset a szememből.
-Nem tudom. Annyit tehetek csak, hogy veszek neki ajándékot és azt a nevemben átnyújtod neki.- szomorodtam el.

*****
A szombat és a vasárnap hamar eltelt. Páromnak megmutattam a várost, a szombat estét egy étteremben töltöttük. Megkértem, hogy meséljen kicsit az elmúlt két futamról, milyen érzés volt nyerni az egyik kedvenc pályáján: Spaban.

A vasárnap este hamar eljött, még volt 3 óránk arra, hogy kiélvezzük egymás társaságát.
-Mikor látlak még?-érdeklődtem Tőle.
-Nem tudom. 2 hetente lesznek futamok. Tudod nem tervezek előre, mert bármikor közbe jöhet valami. Mondjuk egy tévés szereplés vagy egy rendezvény. Így az évad vége felé ez így szokott lenni.- magyarázta.
-Főleg, ha megnyered a bajnokságot!- simogattam meg az arcát.
-Reális és jó esélyeim vannak, de nem akarom elbízni magam, mert még van 6 futam hátra.
-Sebastian! Igaz, hogy keveset értek az autósportokhoz és ritkán nézem a futamokat, de az eddig látottak alapján én azt mondom, hogy a mezőnyben te nyújtod a legkiegyensúlyozottabb teljesítményt és neked van a legjobb autód. A lányomtól pedig azt hallottam, hogy a következő pályák fekszenek a Red Bullnak.-mondta apum.
-Ez mondjuk igaz.-helyeselt.
   Aztán eljött a 7 óra és ezzel együtt a búcsúzkodás ideje. Már itthon elbúcsúztam Tőle, mivel taxit hívott magának, nem engedte meg, hogy kivigye apu vagy anyu a reptérre.
-Mennem kell. Kérlek nagyon vigyázz magadra és ne szomorkodj. Tudod, hogy jövök, amint időm engedi.-ölelt meg.
-Tudom szerelmem. De azért hívj mielőtt jönnél. Nem akarok idegeskedni, ha nem veszed fel a telefont.- dorgáltam meg kicsit.
-Ígérem kicsim. Szeretlek.- adott egy hosszú és szenvedélyes csókot.
-Én is nagyon szeretlek és szorítunk neked itthon nagyon.- mondtam, miután ajkaink elváltak.
Anyától és apától is elbúcsúzott, megköszönte a vendéglátást, adott még egy csókot, majd beült a taxiba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése