2013. május 27., hétfő

42.fejezet

2 héttel később

***** Seb szemszöge *****

   Tegnap délelőtt érkeztem meg Szingapúrba. A tegnapi nap azzal telt el, hogy a csapattal tartottunk megbeszélést: próbáltuk kitalálni a várható erőviszonyokat és azt, hogy mennyire leszünk jók ezen a pályán. Mindig izgatottan vártam a pénteket a két szabadedzés miatt,d e ma reggel egészen más volt a helyzet. Reggel Tomminak kellett kiráncigálni a puha ágyikóból és igencsak nyúzott állapotban voltam. Ezt teszi a szokatlan hőség és a magas páratartalom. De ezek mind apró problémák amellett, hogy hiányzik a Kedvesem. Beengedett a maga kis világába, mesélt arról, hogy milyen végzős diáknak lenni Magyarországon. Nem tudnám negszokni az ottani diák életet, mivel más az oktatási és osztályozási rendszer. Az én 2,38-as érettségi átlagom kitűnő, míg Ő abban az országban ilyen eredménnyel nem sokat kezd. Ami izgalommal töltött el az volt, hogy újra fizika házit oldhattam meg. Mindig is szerettem számolni és szerettem a fizikát is.
   Elérkezett az első szabadedzés. Az autóval elégedett voltam, csak magammal nem igazán. Valahogy nem éreztem a pálya vonalvezetését. Többször fékeztem rossz íven, így kockás alakot öltött a gumi. A pálya mellett is többet jártam, ennek sem Rocky, sem pedig Christian nem örült. Volt is miért kérdőre vonjanak, hiszen csak 2.lettem Hamilton mögött majdnem fél másodperces hátránnyal.
     Épp, hogy levettem a sisakot és a tűzálló maszkot, egy komor Christian lépett mellém.
-Ebéd után várlak az irodámban.
 Nem szerettem, mikor ilyen szigorú.
     A büfében egy asztalnál ültem Tommival, Rockyval és Brittával. Alig ettem valamit, inkább túrkáltam a kajában, amiért Tommi intenzíven csóválta a fejét. Azon csodálkozom, hogy még a helyén maradt az ebédszünet végére. Brittával is meggyűlt a bajom. Neki az nem tetszett, hogy igen szűkszavú voltam ma az interjúkon.
      Egy mély levegővétel után benyitottam főnököm “szerény” irodájába.
-Itt vagyok Christian.- ültem le a vele szemben levő székre.
-Tehetséges pilóta vagy Seb, a mezőny legjobbja és ezt te is nagyon jól tudod. Fölényesen vezeted a világbajnokságot. Azonban tudom, hogy ember vagy és az  természetes, hogy hibázhatsz. De egy cseppet sem tetszett az, amit ma láttam a pályán tőled. Nem a több, mint 4 tizedes hátrányról beszélek, hanem a szétszórtságodról. Netán gondjaid vannak?- nézett fel rám a mondandója végén az előtte levő papírkupacból.
-Nincsenek gondjaim Christian. Minden rendben van a szüleimmel és a testvéreimmel is.
-Nem épp rájuk gondoltam, hanem a barátnődre.
-Renire?- tettem azt, hogy meglepődtem, holott tudtam, hogy Ő lesz a téma és a magánéletem.
-Nem akarok a magánéletedről beszélni, azt úgyis Tommival beszéled meg, aminek nagyon örülök. Én csak azt szeretném kérni, hogy a pályán ne látszódjon az, hogy külön éltek. Szét kell választanod a kettőt egymástól és tudnod kell, hogy mikor melyik a fontosabb.
-Rendben Christian. Ígérem, hogy nem lesz több problémád velem ebből a szempontból.-felálltam és kimentem.
Lehajtott fejjel mentem vissza az öltözőmbe, mely egyben a pihenőszobám volt. Nekidőltem a magam mögött becsukott ajtónak és hangosan felsóhajtottam. Tommi épp a sisakom tisztította.
-Mit mondott a főnök?- nézett rám.
-Voltaképp az igazat. Panaszkodott a szétszórtságomra és tudja, hogy Reni miatt vagyok ezen a gyengén teljesítő szinten. Én sem vagyok megelégedve magammal, mint ahogy sosem voltam az, ezt te is jól tudod. De ha így folytatom, kicsúszhat a kezemből a megnyugtató előny és ezzel együtt a bajnokság, amit Japánban már meg is nyerhetnék.-feküdtem hanyat a kanapén.
-Hiányzik ugye?-kérdezte.
-Nagyon!! Elmondani sem tudom, hogy mennyire. Annyira el tudta venni az eszem.-nevettem.- Volt olyan aranyos és nálam hagyta a hálóingjét. Ez igazi erekjének számít, mert ettől szabadítottam meg első szeretkezésünkkor.-Tommi felnevetett.- Azt hordom magammal folyamatosan, de nem pótolja a hiányát. Egy ruhát mégsem tudok megcsókolni.
-Hát nem.- rázta a fejét az edzőm, aki a legjobb lelki társam is egyben.- Gyere, segítek rajtad egy könnyed masszázzsal.
Tommi áldott jó kezekkel volt megáldva, mindig elaludtam mikor masszírozta a hátam és a nyakam. Most azonban jobban esett beszélgetni vele.
-Neked nem hiányzik Berni?
-Dehogyis nem. Minden reggel és este beszélünk telefonon és olyan jó hallani a hangját. Jövő szombaton megyünk túrázni valahová a közelbe, jó lesz együtt lenni vele kettesben. Te úgyis meglátogatod Renit nem?
-De de.- helyeseltem.

*****
   A 2.edzésre összeszedtem magam. Értékes adatokat gyűjtöttem a csapat számára azzal, hogy megnyertem az edzést.
     A kötelező interjúk és taktikai megbeszélések után fáradtan estem be az ágyba. Fürödni nem volt kedvem most ,ezért inkább a telefonért nyúltam és kikerestem Párom nevét.
-Gratulálok a mai naphoz édes.- vette fel jókedvűen két csergés után.
-Köszönöm Baba. Mi újság? Jól vagy?
-Igen jól vagyok. Viszont te nem leszel jól, ha elmondom, hogy az első edzést sikerült kihagynom. Fáradtan estem haza a suliból és inkább jobbnak láttam, ha lepihenek. Ugye nem haragszol rám?
-Semmi baj Kicsim! Jobb is, hogy nem láttad.-húztam el a szám.
-Miért? Azért nem volt olyan rossz az a 2.hely. Ez csak edzés, ebből sosem szabad következtetést levonni.- nyugtatott.
-Nem az eredmény miatt szomorkodom. Rengeteget bénáztam. Nem lennél most büszke rám, ha láttad volna.-ecseteltem.- Hiányzol Szerelmem.- kicsordult egy könnycsepp a szememből.
-Te is nekem. Én sem vagyok toppon, de ki kell bírni. 6 verseny van hátra és nem hibázhatsz. Meg kell nyerned a bajnokságot. Amúgy mikor kapsz “szabad napot” Tommitól?-viccelődött.
-Jövő hét csütörtöktől vasárnap estig csakis a tied vagyok Szépségem!- lelkesedtem. Ő az egyedüli dolog ebben az életben, ami most segíteni tudott rajtam.
-Messze van még, de már alig várom. Pihenj Édes, fárasztó napod volt. Reggel hívj, ha gondolod.
-Itt reggel vagy nálad reggel?- kötekedtem pajkosan.
-Mikor Tommi kiráncigál az ágyból.- nevetett a csengő hangján.
-Jobban szeretném, ha Te ébresztenél engem csókokkal egy csodálatos éjszaka után.-kacérkodtam és közben csorgattam a nyálam.
-Ne álmodozz bajnok.- kuncogott.- Tényleg aludj mostmár. Szeretlek.
-Én is szeretlek. És álmodj velem.-ezután bontottam a vonalat.

******
*****Reni szemszöge.*****
Sebastian megnyerte a Szingapúri Nagydíjat, ezzel 1 pontra van attól, hogy ismét a csúcsra érjen. A mécses ismét eltörött nálam a díjkiosztónál.

******
     Nem egészen 3 óra múlva kezdetét veszi a Japán Nagydíj. Reggel 5 óra van, én pedig az ablakon bámulok kifelé.E gész éjjel nem aludtam. Sőt! Péntek óta nem aludtam egy normálisat. Őszintén megvallva, ki tudna? Mikor élete nagy Szerelme 1 pontra van attól, hogy újra elérje féltve őrzött álmát.
     Vettem a bátorságot és felhívtam. Itt volt az ideje, hiszen a futam kezdete előtt 1 órával már nem zavarhatja senki sem. Fel is vette pár csörgés után.
-Jó reggelt szépségem.- tudja, hogy Európában még korán van.
-Szia Édes. Igaz, nem zavarlak?- kérdeztem félve.
-Dehogy is!! Tommi 10 perc múlva elkezdi masszírozni a hátam, de addig beszélhetünk nyugodtan. Én is nyugodtabb vagyok, ha hallom a hangod. De hogyhogy fennvagy korábban? A futam 2 óra múlva kezdődik tudtommal.
-Bevallom, hogy nem nagyon tudok aludni. Egész éjjel Rád gondoltam. Nagyon izgulok érted. Szerintem jobban izgulok, mint te.-kacagtam.
-Szerintem is jobban izgulsz. A kocsiban ülve nincs időm ilyesmikkel foglalkozni meg azzal sem, hogy mi lesz a futam után. Minden félelmem elillan és csakis a futamra koncentrálok és arra, hogy minél jobb helyre behozzam a kocsit.-magyarázta.
-Ajánlom, hogy most is koncentrálj! És ne csinálj semmi butaságot. Ha most nem is lesz meg a cím, a következő futamok valamelyikén megszerzed.- nyugtattam.
-Tudom édes. Most nem a második világbajnoki cím lebeg a szemem előtt, hanem az, hogy befejezzem a futamot. Le kell tennem, mert készülődnöm kell.
-Rendben. Vigyázz magadra és sok sikert. Mi szurkolunk itthon Neked. Szeretlek.-búcsúztam el.
-Én is szeretlek.
   *****
  10 kör választja el Párom attól, hogy Ő legyen a Forma-1 történetének legfiatalabb kétszeres világbajnoka. Idén ezt a címet is elhódíthatja Alonsotol. Ismeren Sebit, így tudom, hogy a számok és a statisztikák érdeklik Őt a legkevésbé.
   Ezt az utolsó 10 kört fel-alá járkálva, toporogva és imádkozva kínlódtam végig. A 3.helyen haladt a német, senkitől sem zavartatva. Aztán szép lassan kezdetét vette az utolsó kör. Az optimisták ilyenkor már rég a lehűtött pezsgővel koccintanak, én azonban nem szeretek előre inni a  medve bőrére. De az Ő elszántságát és küzdeni akarását ismerve biztos vagyok abban, hogyha szükséges, két kézzel tolná a Red Bull-t a célig. Erre azonban nem került sor, ugyanis a futamot leintették, Seb így a 3.helyen ért célba.
-VILÁGBAJNOK!!! Értitek? Kétszeres világbajnok!!- néztem a szüleimre érzelmektől túlfűtötten.
-Gratulálok nektek. Ebben a te érdemed is benne van kislányom.- ölelt meg egyszerre apa és anya és az ő szemük is megtelt könnyel.
   Míg így örültünk itthon, lassan elkezdődött a díjátadó. Button nyert, így az ő tiszteletére szólt a brit himnusz. Seb végig mocorogta a himnuszt, nyilván alig várta, hogy a trófeát a kezébe vehesse. Mikor végre megkapta, az volt az első dolga, hogy megpuszilta, mint Abu-Dhabiban 1 évvel ezelőtt. Széles mosollyal az arcán a magasba emelte, rajtam pedig eluralkodott a sírás. Boldog voltam és büszke Rá. Ugyanakkor nehéz időszakon vagyunk túl mindketten. Aggódtam, hogy Seb teljesítményét befolyásolni fogja az ,hogy nem lehettem Mellette. Én itthonról is izgultam érte és támogattam. Úgy látszik ez megszülte a gyümölcsét.
    Az interjúkat sikerült mosolyogva végig néznem. A Mellette ülő srácok gratuláltak Neki. Volt is miért. Fantasztikus idényt futott, fejben mindig ott volt a pályán. Aztán a figyelem rá irányult az interjú szobában. A szeme csillogott, ettől úgy éreztem magam, mintha a menyországban lennék. Elmondta ,hogy egy cseppet sem csalódott a 3.hely miatt, hiszen a célt teljesítette idén is. A szívem hevesebben kezdett dobogni, mikor köszönetet mondott az Őt támogató szüleinek és Tomminak is.
     Épp ebédeltünk, mikor csipogott a telefonom.
-Ez biztos a Bajnokod lesz.- súgta apa mosolyogva.
-Igen. Ő az.- helyeseltem, mikor megláttam a kijelzőn a nevét.
Nem tudtam megszólalni, sírni kezdtem. Eltelt  jó pár óra a futam óta, de az agyamig még mindig nem jutott el az,ami történt.
-Szerelmem itt vagy? Valami baj van? Míért sírsz? Történt valami??-bombázott kérdéseivel aggódva.
-Jaj dehogyis!! Csak annyira büszke vagyok Rád!! Mint ahogy a szüleim is azok. Gratulálok,  ismét világbajnok vagy Édesem!!
-Kétszeres világbajnok…Felfoghatatlan. Azt hiszem el kell telnie pár napnak ahhoz, hogy megértsem mindazt, ami történt.
-Lesz időd rá, azt hiszem.- nevettem.
-Vagy nem…- sóhajtozott. -Most bulizunk egy jót hajnalig, aztán reggel 10-kor hivatalos vagyok egy interjúra Adriannal és Christianal együtt. Aztán ezt még vagy 10 megjelenés meg interjú fogja követni. Bizony nagy áldozattal jár az, ha megnyered a címet.
-Tudom Szívem. Nem látjuk még egymást egy ideig, de ne aggódj, megértelek.Ez a munkád.
-Köszönöm, hogy ilyen megértő vagy. Amúgy szeretnék köszönetet mondani neked és a szüleidnek. Nekik azért, hogy megengedték, hogy nálatok tölthessek csodálatos napokat, neked pedig azért, hogy támogattál és a szerelmeddel hatalmas erőt adtál nekem.
-Nem kell megköszönnöd semmit sem. Szerintem én tettem a legkevesebbet azért, hogy elnyerd a világbajnoki címet ismét. Sajnálom, hogy nem lehetek melletted ezen a fontos napon és ebben a felemelő pillanatban.
Ekkor megszólalt az üvöltő zene.
-Beindult a buli a boxban.- nevetett.- Mennem kell, de ígérem, hogy hívlak holnap. Hiányzol és szeretlek Reni!-üvöltötte a telefonba és még így is alig hallottam a hangját a zene miatt.
-Én is nagyon szeretlek Téged.
     Azt hittem, hogy a mai napon már semmi sem tudja fokozni a boldogságom. Hát tévedtem…
-Gondolkodtunk anyáddal és elengedünk Kimi szülinapjára. Tudjuk, hogy vágysz arra, hogy Sebivel lehess, hiszen együtt kell lenned vele most ebben a felemelő időszakban. Itt a lehetőség arra, hogy együtt ünnepeljétek meg az újabb világbajnoki címet.-mondta apu.
-Komolyan??- nem akartam elhinni.- Köszönöm apu és neked is anyu.- halmoztam el őket puszikkal.

*****
   Épp a Zürichbe tartó repülőgépen ülök Párommal. Ő édesen alszik mellettem, feje a vállamon pihen. Nehéz heteken van túl. Keveset aludt az utóbbi pár napban, teljesen ki van merülve. A Japán Nagydíj előtt láttuk egymást utoljára, az kemény 3 hét. A nagydíj utáni hete tele volt eseményekkel, nem tudtunk találkozni. Aztán rögtön Koreába utazott Ő is a mezőnnyel együtt. Mindenki azt hitte, hogy majd visszavesz a tempóból, miután megnyerte a címet. Hát nem. Koreában szó szerint agyon verte az egész mezőnyt!!
    Épp ránézek és szinte megriadok Tőle. Karikásak a szemei, kicsit nyúzott és mintha 1-2 kilóval kevesebb is lenne. Sokáig úgy volt, hogy Kimi szülinapját is kihagyja, de végül a barátjára is tudott időt szakítani.
     A reptéren Jenni várt minket.
-Sziasztok fiatalok!- ölelt meg minket.- Örülök, hogy végül eltudtatok jönni mindketten. Oltári buli lesz, hiszen nem csak Kimi szülinapját, hanem a Te bajnoki címedet is meg kell ünnepelnünk.-nézett Páromra.
   Beszálltunk az autóba, Seb mellém ült a hátsó ülésre és el is bóbiskolt. Jenni mosolyogva nézett rám a visszapillantó tükörből.
-Nagyon fáradtnak tűnik és nyúzott is. Nem fogja bírni sokáig a built, ha nem alszik otthon egy kiadósat.-állapította meg.
-Szerintem magától fog szundítani egy jót. A gépen is végig aludt. Végig Őt figyeltem. Még ilyenkor is van egy csibészes mosoly az arcán.- simogattam meg a pofiját lágyan.
-Gondolom ez  a mosoly vett le a lábadról.-vigyorgott.
-Jól gondolod. De emellett még annyi, de annyi minden arra késztetett, hogy belé szeressek.
    Lassan megérkeztünk Seb svájci házához. Ezt abból tudtam, hogy felismertem a környéket. Furcsa volt minden itt, hiszen mikor augusztus végén itt jártam, minden zöld volt, a nap sütött és csiripeltek a madarak. Most pedig október vége van, ezzel együtt sár van, az egek szürkék a rengeteg esőfelhő miatt, hullanak az elsárgult levelek.
-Sebii ébresztő.- cirógattam a kézfejét, mikor Jenni megállt a ház előtt.
-Már itthol vagyunk?- kérdezte félálomban.
-Igen Édes.- adtam egy csókot neki, mire rögtön kipattantak a szemei.
    Párom eléggé kómás állapotban volt, alig bírt menni, ezért Jenni segített a bőröndjeinket felcipelni az emeletre.
-Nekem most mennem kell, még el kell ugranom Kimi szülinapi tortájáért. Várunk titeket. Sziasztok.-rohant is el Jenni.
-Mikorra kell Kimiéknél lennünk?- bújtam közelebb Sebihez.
-Fél 8-ra.
-Tommi merre van? Szeretném üdvözölni.
-Németországban van, Berni elé ment autóval. 6 felé ők is meg kell érkezzenek. Addig lepihenek egy kicsit, mert nem bírok ébren lenni.- ásított egy hatalmasat.
-Menj csak nyugodtan. Addig főzök ebédet és teszem mosni a szennyeseid.
-Egy angyal vagy.- csókolt meg, aztán felment az emeletre.
     Főztem zöldséglevest és másodikként rakott burgonyát. Míg utóbbi a sütőben sült, leültem a kanapéra. Ekkor fedeztem fel, hogy a nappaliban történt egy kis változás ami mosolyora késztetett. A polcokon és a kisasztalon megtaláltam a képeimet. Felmentem az emeletre is, ugyanis kíváncsi voltam, hogy a szobájában történt-e valami efajta változás. Benyitottam a szobájába. Édesen aludt hason fekve, a takaró pedig le volt rúgva róla. Óvatosan betakartam és megsimogattam a szőke buksiját, majd szétnéztem a szobában. A laptopja be volt kapcsolva, így láttam, hogy az a háttérképe, mely még Barcelonában készült az állatkertben. Az éjjeliszekrényén is magammal néztem szembe: a kép át volt szerkesztve kicsit, egy szív alakú formába volt beillesztve a portréképem. Épp ki akartam lépni a szobából, mikor ébredezni kezdett és így szólt:
-Nem maradsz egy kicsit?
Nem válaszoltam, csak bebújtam mellé az ágyba.
-Hetek óta nem láttalak és ez elszomorít.- kezdte simogatni a karom.- Gyönyörőbb lettél, a hajad is megnőtt, de mintha fogytál volna. Minden rendben van veled?-nézett rám aggódva.
-Igen, minden a legnagyobb rendben, hiszen együtt vagyunk .Amúgy te sem nézel ki fényesen.- húztam el a szám.
-Hát nem…Lelkileg megviselt a távolléted, fizikailag meg a futamok, az utazások, a számos interjú. Néha ki vagyok az egésszel, utálom százszor ugyanazt a választ elmondani arra a kérdésre, hogy milyen érzés kétszeres VB-nek lenni. Muszáj ezeket végig csinálnom, mert ez a feladatom.- nagyokat sóhajtott, lehajtotta a fejét és kicsordúlt egy könnycsepp a szeméből, mely a kézfejemen állt meg.
-Bánt valami Seb? Nem lennél ilyen szomorú, ha csak fáradtságról lenne szó.
-Igen. Bánt az, hogy elhanyagoltalak téged, hogy csak telefonon tudtunk beszélni, akkor is csak pár szót, mert mindig rohannom kellett. Nem fordítottam elegendő időt rád, pedig te nem ezt érdemled. Ha ez nem elég, akkor kis híján kihagytam a legjobb haverom buliját.- ostromolta magát.
-Nézz rám Szerelmem! A nehezén már túl vagyunk és mint látod, kibírtuk. Nem vetettem a szemedre azt, hogy nem voltál mellettem, nem hisztiztem ezért, mert képes vagyok felfogni azt, hogy Neked ez a munkád és az életed. Nem kérhetem azt, hogy mondj le arról, amit gyerekkorod óta csinálsz. Nem tudok önző lenni és ezúttal nem sajátíthatlak ki magamnak. És még egyszer nem akarok ilyesmit hallani Tőled, mert elfenekellek!-fenyegettem meg pajkosan, mire elnevette magát, én pedig mosolyogva töröltem le a könnycseppeket az arcáról.- Apropó! Mit adunk Kiminek?-tereltem a témát.
-Megtiltotta, hogy bármit is vegyek, azt mondta elég,h a eljövünk, de rossz kisfiú voltam és vettem egy kis szuvenírt Koreában. Remélem tetszeni fog neki.

Fél 5 felé megebédeltünk. Miután elmosogattam, felmentem lassan készülődni. Seb épp egyik ingjének kivasalásával kínlódott, de nem igazán ment neki a dolog, mivel csak méginkább összegyűrte azt.
-Édes, ezt nem így kell. Majd én kivasalom, te addig menj fürödni.- vettem ki a kezéből a vasalót.
-Okés. De én arra gonoltam, hogy együtt fürdünk majd.- vigyorgott kajánul.
-Majd legközelebb.- nevettem és a fürdő felé toltam.
     Fél 7-kor megérkezett Tommi és Berni, gyorsan üdvözöltük egymást és készülődni kezdtünk, mivel egy óránk volt elkészülni. Úgy döntöttem, hogy egy türkizkék kötött ruhát és egy magassarkú csizmát veszek fel, a hajammal pedig semmi extrát nem csináltam. Mindannyian Tommi szobájában voltunk: én barátnőm haját vasaltam, Seb ült az ágyon és mosolyogva engem figyelt, míg Tommi a tükör előtt állt és a nyakkendőjét próbálta megkötni. 10 perc után feladta és káromkodott egy sort finnül. Ekkor elégeltem ezt meg és magam felé fordítottam.
-Majd én megkötöm.
Seb tátott szájjal bámult rám. Nem értettem, miért.
-Seb, neked meg mi bajod?-vonta kérdőre Berni.
-Semmi, csak kicsit meglepődtem.- húzott az ölébe.- Kivasalja az ingem, megköti Tommi nyakkendőjét. Nekem van a világ leggyönyörűbb és legcsodálatosabb barátnőm!-bókolgatott ,miközben simogatni kezdte a combom és megcsókolt.
-Fúúúj micsoda nyálas duma!-röhögött Berni, mire fejbe dobtam egy párnával. -Most tönkre tetted a hajam!-duzogott, mire én kinyújtottam rá a nyelvem és újra Párom felé fordúltam egy heves csók erejéig.
Aztán fél 8 előtt elindultunk Kimi háza felé…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése